Leeeei!

Tina23

Blir kjent med forumet
ja... dritt lei... lei av å være gravid ¨rettere sagt... har lyst å se jenta mi nå, og slippe alt dette svangerskaps plager... jeg er en person som virkelig ikke kan fordra å være gravid... har så lyst å nyte det, gjør det selvsagt av og til... er jo hærlig å kjenne jenta mi sparke og alt det... men mye bedre når jeg får holde henne... har ikke tålmodighet rett og slett... noen andre som har det likt? hører så mye om folk som eeeelsker å være gravid og hvordan de forguder magen deres... forstår ikke hbordan de klarer det... de har min respekt jaffall:) trodde at nå når jeg er 2gangs gravid ville jeg nye det mer, sette mer pris på tia og alt det,men den gang ei:( 37+4 uker på vei nå, hodet ligger så langt nede at jeg kjenner det 2-3 cm inn,noe som gjør at jeg får driiiit vondt i halebeinet + enormt med nedpress og er så klar til å føde som jeg kan bli! skjønner ikke hvordan hun kan ligge så langt nede og ikke bare komme ut liksom:p off,jaja, nå har jeg fått klagt litt... håper andre har et fantastisk svangerskap og nyter tia (misunner dere isåfall) :) go helg:)
 
Her er det også sånn, men det virker nesten litt som at det ikke er lov å si at man er lei syns jeg... Får stygge blikk om jeg nevner noe negativt om det å være gravid. Det er jo koslig til tider, men nå i det siste så er det egentlig for det meste tungt, vondt og alt er vanskelig å gjøre pga den store magen og bekkenløsning som blir værre for hver dag. Det går heller ikke å finne en behanglig måte å sitte eller ligge på heller og står jeg for lenge så hovner anklene mine opp ut av en annen verden og blir vonde de også he he :p

Jeg har også veldig lyst til å nyte det å gå gravid, har jo alltid hørt fra alle andre hvor magisk det skal være, men klarer ikke helt å kjenne den magien selv. Så ja, all ære til de som gjør det :)

Gleder meg så veldig til å kunne holde lillegutt i armene mine, begynner å bli veldig utålmodig nå ja. Skal bli så godt å endelig ha han her og i tilleg bli ferdig med kynnere, nedpress, forstoppelse, halsbrann osv. Jeg gleder meg faktisk til fødselen pga alt det her, finnes ikke det minste nervøs.

Så jeg føler med deg Tina23, får håpe du slipper å gå så veldig mye lengre. Ønsker deg en god helg og sender all min sympati til deg :)
 
ja... dritt lei... lei av å være gravid ¨rettere sagt... har lyst å se jenta mi nå, og slippe alt dette svangerskaps plager... jeg er en person som virkelig ikke kan fordra å være gravid... har så lyst å nyte det, gjør det selvsagt av og til... er jo hærlig å kjenne jenta mi sparke og alt det... men mye bedre når jeg får holde henne... har ikke tålmodighet rett og slett... noen andre som har det likt? hører så mye om folk som eeeelsker å være gravid og hvordan de forguder magen deres... forstår ikke hbordan de klarer det... de har min respekt jaffall:) trodde at nå når jeg er 2gangs gravid ville jeg nye det mer, sette mer pris på tia og alt det,men den gang ei:( 37+4 uker på vei nå, hodet ligger så langt nede at jeg kjenner det 2-3 cm inn,noe som gjør at jeg får driiiit vondt i halebeinet + enormt med nedpress og er så klar til å føde som jeg kan bli! skjønner ikke hvordan hun kan ligge så langt nede og ikke bare komme ut liksom:p off,jaja, nå har jeg fått klagt litt... håper andre har et fantastisk svangerskap og nyter tia (misunner dere isåfall) :) go helg:)

. Du har all min sympati. Er vel det man kaller dritt lei av og være gravid :S men det er ikke lenge til vi er i mål nå ! Jippi!!!!!! Synes vi har gjort en super jobb jeg :) vet jeg kommer til og savne alle sparkene og hikkingen,men alt det andre som følger med kan jeg klare meg uten.
 
ja er nesten som at det ikke er låv å si det... godt vi har babyverden jenter:p hehe ja er bare sparkene og de andre bevegelsene jeg og kommer til å savne (utenom når jeg skal såve:p), og ja vi har gjort en super jobb,ikke tvil om det:) og all min sympati til dere også:) ikke lenge igjen:) dere får ha en god kveld:)
 
Back
Topp