Leeeeenge igjen!

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg er 28+0 i dag, og ferdig med over to tredjedeler av svangerskapet. Det er jo lenge. Men samtidig er det jo 3 måneder igjen. 3 måneder!!! Det føles som syyykt lenge til termin!!! :(

Flere som føler det sånn?
 
Jeg er litt lenge på vei enn deg,32+2 idag :) 5 uker til permisjon og første barn kom 25 dager før termin så det kan skje før permisjonen begynner :joyful:
 
Jeg er helt motsatt :angelic: Er 30 uker i morgen og syns tiden går fryktelig fort. Er så spent og nervøs for fødsel at jeg tenker egentlig ikke på tiden etterpå :nailbiting: i begynnelsen av svangerskapet syns jeg tiden gikk sakte jeg også men nå raser det avsted. Jeg har ingen barn fra før da så jeg vet liksom ikke hva som venter, kanskje jeg hadde følt ventetiden lengere dersom jeg hadde hatt barn fra før.
 
Går litt opp og ned her. Noen dager vil jeg at tida skal gå raskere, andre dager kan jeg synes det går for fort. Er 31+3 i dag.
 
Kunne ikke vært mer enig, syns det er uendelig lenge igjen! Er uke 27+4, og jeg holder på å gå på veggen :banghead: Nå skal det sies at dette svangerskapet har vært preget av diverse plager som sikkert ikke akkurat hjelper på (bl.a hyperemesis og sterke bekkenplager)..
 
Synes også det går treigt..kunne fint gått litt fortere for min del. Men nå jeg tenker på hvor mange uker som er plutselig gått skjønner jeg jo hvor fort det har gått egentlig.
Regner med tiden vil fly avgårde etter ferien og jeg begynner på jobb igjen
 
Jepp, ganske lei av å vere ravid! Men samtidig har vi masse vi skulle ha gjort før lille kjem o_OFordelen er at eg kan dele resten av ventinga inn i perioder: ei uke til ferie, så tre uker ferie, omtrent fem uker på jobb og få er det permisjon i tre uker før termin :D Da høyres det ikkje så lenge ut!
 
I dag er det akkurat to måneder til termin. På en måte føles det som om det er en evighet til, men på den andre siden veldig kort fordi det er en del igjen som må gjøres hjemme før vi kan ta imot en baby.

Nå vil jeg også prøve å nyte sommer og ferie :)
 
Både ja og nei. Er rimelig lei at alle gravidplagene samtidig er det så mye som skal fikses i huser før babyen kommer så har hendene fulle med oppussing og 2 små og føler st ukene flyr.
 
Både og syns jeg. Er 29+5 nå, og kommer minsta like tidlig som søstrene har jeg bare 7 uker og et par dager igjen. To av de ukene er vi på ferie og det er en uke til vi reiser, så da er det plutselig ikke lenge til når vi kommer hjem igjen. Men jeg kan jo gå over tiden denne gangen for alt jeg vet, så må liksom være forberedt på 12 uker til også...

Måtte tiden gå fort fort, er lei av å være gravid med masse smerter og dårlig søvn. Men tiden går fort også, syns jeg stadig rykker en uke frem.
 
Jeg syns tida går alt for fort. 12 uker til termin, men fortsatt mye som må ordnes før den tid.
 
Tja... 9 uker til termin, og er hus som skulle vært ferdig før den tid, så sånn sett kunne det gått saktere. Men det blir tyngre og tyngre for kroppen, og kvalmen gir seg ikke, så med tanke på det kunne det gjerne vært september nå...
 
12 uker igjen så jeg velger heller å telle ned til fødselspermisjon. Det er det 9 uker til:)
Vi har mye igjen å kjøpe men det ordner vi:)
 
jeg kunne godt hatt termin i november jeg da :p det går for fort,Jeg har brukt energi på andre teite ting enn selve graviditeten og det straffer seg nå. Men det går nok bra, men gruer meg til barsel. .
 
Ja det er sååååå lenge igjen ! :shifty: akkurat 11 uker igjen til termin i dag , og tiden går jo ikke fremover :bored: har egentlig ingen grunn til å klage nå, men gjør det allikevel , for magen er så tung , med feil tyngdepunkt , hofter/bekken stivner hvis jeg er i moderat bevegelse, og jeg klarer jo ikke p bøye meg lengre :banghead: peser som en hval når jeg skal ut av seng/sofa/bil/stol:chicken: i tillegg er lillegutt ekstremt sterk og aktiv hele døgnet , så føler meg litt mørbanka ! MEN nå det er sagt, ønske jeg absolutt ikke å føde nå, han skal få koke så lenge han trenger , men gleder meg allikevel til den dagen fødselen starter :cat:
 
Back
Topp