LEEEEEEEEI!!!!

Linda85

Forelsket i forumet
huff asså! etter at de sa på torsdagen at jeg hadde 1,5cm åpning og at det kunne skje når som helst har jeg bare gått å venta på at det skal skje noe[:'(] alle leger og jordmødre på sykehuset har sagt de er temmelig sikre på at hun kommer før termin, men nå er jeg sikker på at jeg kommer til å gå 1år over[:@]
er sååå kjedelig å gå å vente hele tida. har litt murringer og masse kynnere, men det tar seg ALDRI OPP!!!! kommer til å gå på veggen snart

dagen frustrasjon fra meg[:'(]

fler enn meg som har det sånn om dagen?

ha masse sex og la mannen sprute i vei[8D]
ligg med lenge inni dej,funka som berre rakkern her sist[:D]

sorry visst du synst det var ekkelt sagt[:)]

er på samme måte her....
alle jm og legen sier at her skjer det noe snart....
men nei da,har 2-3 cm åpning men ingen ting tar seg opp[:'(][:-][:@][:(]

Er lei jeg og !!! har 3 uker og 6 dager igjen !!! Men håper jeg går bare toppen 2 uker til !! [:D]
Fikk 2 uker før med første, så håper selvfølgelig at det samme skjer nå [8D]

hadde sex i helga, begynte å blø å tenkte det kom til å skje noe, men neida, hjalp ingenting[:'(]
tenkte å prøve rikshospitalets sexoppskrift i kveld, men sex frister egentlig ingenting + at bekkene liker det svært lite[:(]

ORIGINAL: tinemor fra sula

ha masse sex og la mannen sprute i vei[8D]
ligg med lenge inni dej,funka som berre rakkern her sist[:D]

sorry visst du synst det var ekkelt sagt[:)]

Heheheh, det enkle er ofte det beste [:D] 

ufff. forstår deg godt.. jeg synes ikke noe om når leger sier slikt som at de ikke tror at en kommer til å gå til termin, for det hender faktisk ofte de tar feil, og en blir enda mer utålmodig etter å ha hørt det!

er moro der og da, når man får den beskjeden, men nå er det virkelig ikke moro lengre[:(]

Back
Topp