Ledninger og diverse

eplemos

Forumet er livet
Noen tips til hva vi kan gjemme de med?
Evt hva grør dere?
Aksel drar seg bortover gulvet i full fart no.
Og tar alt han ikkje skal ta.
Har montert barnesikring til skap og skuffer i dag, men hva med kabler og ledninger?

Vi har akkurat det samme problemet. Han drar seg i raser fart og vips så tygger han på en ledning eller noe. Vet det går an å få tak i slike ledningsklips som man kan sette ledinger fast i veggen med. Går jo også ann å bunte dem sammen og legge dem i ledningsrør.

Ok, da må vi få tak i det.

ORIGINAL: Lilletrampepus

Vi er litt nazi når det gjelder ledninger [8D] Her er alt stripsa sammen og gjemt unna. Ikke pga Sander, men fordi det er så lite lekkert med ledninger overalt.

Sånne her er geniale. De har vi, og de går langs med gulvet inntil veggen.
Kjøpt på Clas Ohlson.

http://www.clasohlson.no/product/category.aspx?category=installasjonsmateriell:kabelkanaler&id=88597238&_path=251882;85177594;88597224;88597238
Her finner du flere forskjellige typer.

He he he var de jeg også mente[:D]

ORIGINAL: Ghg

Vi er litt nazi når det gjelder ledninger [8D] Her er alt stripsa sammen og gjemt unna. Ikke pga Sander, men fordi det er så lite lekkert med ledninger overalt.

Sånne her er geniale. De har vi, og de går langs med gulvet inntil veggen.
Kjøpt på Clas Ohlson.

http://www.clasohlson.no/product/category.aspx?category=installasjonsmateriell:kabelkanaler&id=88597238&_path=251882;85177594;88597224;88597238 Her finner du flere forskjellige typer.

He he he var de jeg også mente[:D]

Veldig smarte [:D] Hvis ikke så har man alltids strips da.. [:)] Veldig kjekt det også, spesielt bak steder hvor det er flere ledninger som går (tv og pc f.eks.)

Lenge leve strips...... he he he he. vi stripser masse. Vi må gjømme vekk noen ledninger vi å. Men kanksje vi kjøper hus på torsdag[;)] Så vi venter til da.........

ka e det som er så utrolig fasinerende me de ledningene?? tulla klare bare rygge ennå. men uansett hva. så kommer ho se bort til den ene lampa kor der er en liten ledningebit. så tror vi bare må fjerne lampa gitt, bruker den ikke uansett!

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja, eller enkelt og greit teip de fast i veggen eller gulvet. Og samle de ledningene som kan samles!

Han får løs teipen han, og den vil eg iallefall ikkje att han skal svelge [&:]
Har prøvd med malerteip, elektrikerteip og vanlig husmorsteip.
Men vi skal en tur på clas olsson i ettermiddag å få bokt på "problemet".

ORIGINAL: Ivibivi

Ellers så er dette her kjekke saker:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579534

En dings du har i stikkkontakten som sender signalene via strømnettet (OM jeg har forstått rett[8D])

Gubben ordna med det her om dagen, så forsvant det noen ledninger ja! Deilig [:)]

Att man ikkje trenger ledinger?
Vi har jo så mange og mange høytalerkable og sånn....

Får noe på Ikea også, vet ikke helt hva det heter, men det er en slange som en gjemmer ledninger inni. Ikke så dyr heller.

Back
Topp