Leans IVF reise

Du har mye sterkere streker enn meg og jeg er 3 dager foran deg! Så hvis en av oss skulle være uheldig er det nok meg! Blodprøven din var jo super!
 
16 Dpo, 4+2.

Fikk svar på blodprøve i dag som jeg tok i går. 258 var svaret. Noen som har peiling på om det er et greit tall 15 dpo?
Jeg er så full i luft!!!! Føler jeg kunne ha satt verdensrekord i prumping [emoji23][emoji23]
Du er ikke alene om luft :hilarious:
 
Syntes du har veldig fine tester i dag jeg [emoji173]️[emoji1374] Dette holder helt i mål, Lean! [emoji173]️[emoji173]️
 
Testene er superfine! Bare slapp av og nyt det! Det blir baby til sommer’n! :joyful: Juhuu! :love7

Prøver å slappe av men får det ikke til i det heletatt! Håper jeg klarer å roe ned litt hvis neste blodprøve viser seg å være fin [emoji4][emoji173]️
 
Du har mye sterkere streker enn meg og jeg er 3 dager foran deg! Så hvis en av oss skulle være uheldig er det nok meg! Blodprøven din var jo super!

Krysser fingrene for deg [emoji173]️ Ingen av oss skal være uheldig [emoji173]️[emoji257]
 
Ja, håper virkelig det altså [emoji173]️ Håper fødedaten vår blir noe av [emoji173]️[emoji257]

Det skal den! [emoji173]️ Med mindre en av oss går på overtid og den andre før termin [emoji28]
 
Fått resultat av gårsdagens blodprøve. Det ble 463. Tirsdagens var 258. Er det for dårlig stigning?
 
Fått resultat av gårsdagens blodprøve. Det ble 463. Tirsdagens var 258. Er det for dårlig stigning?

Nei det er bra stigning, og du ligger godt innafor [emoji173]️ Jeg tok å regnet ut litt for deg på Babymed med 48 timers mellomrom, og da fikk jeg opp dette:
IMG_7104.jpg
 
20 DPO, 4+6

Hatt en fin dag i dag uten noe særlig kvalme. Blir bekymret fordi jeg har vert kvalm hver dag frem til i dag. Er deilig å ikke være kvalm men er redd det er noe gale da [emoji15] Tar en siste blodprøve i morgen hos legen. Håper den viser god stigning og at jeg da klarer å roe ned. Nå drar vi snart på to ukers sydentur. Det skal bli helt nydelig [emoji173]️ Gleder meg til varme, ingen jobb og bare late dager.
Ganske kort etter at vi kommer hjem igjen blir der første tul i Trondheim. Spent på å se magefrøet og om det vokser som det skal. Og forhåpentligvis et lite blinkende hjerte [emoji7]
 
Last edited:
Åh. Kos deg på ferie. :D

Ble vi ikke enige om at du er 4+6? :p Ny uke på mandager. ;)

Alt skal være bare bra på UL etter ferien. :)
 
God ferie[emoji5] kos dere masse med sol og varme[emoji7][emoji7]
 
Håper du klarer å slå deg til ro med magen etter svaret på blodprøven i morgen kommer [emoji173]️

Så deilig med sydentur! Når reiser dere? [emoji2] Og spennende med TUL når dere kommer hjem igjen. Tiden går liksom litt fortere på ferie i ventetiden, enn her hjemme [emoji5]
 
Åh. Kos deg på ferie. :D

Ble vi ikke enige om at du er 4+6? :p Ny uke på mandager. ;)

Alt skal være bare bra på UL etter ferien. :)

Hehehe.. jo, du har helt rett! Jeg er så svimete for tiden [emoji849] Herlig at du har bedre kontroll enn meg [emoji23] Takk for at du følger med [emoji173]️
 
Back
Topp