Leandervuggen

MM88

Glad i forumet
VIP
Har hatt såå lyst på denne vuggen lenge, men har hele tiden overtalt meg selv til at det ikke er nødvendig. Men nå klarer jeg ikke å holde igjen mer. Fikk igjen på skatten så da går det jo bra [:)] Noen andre som har den ?

Skulle ha den selv, men jeg fikk IKKE igjen på skatten hehe.. Kjenner mange som har den og de er kjempe fornøyd med den

Bestilte den nå og da skulle den være her innen en uke. Kanskje litt lenger pga påsken, men gleder meg veldig til å få den [:)] Synes den er nydelig fin, tror de kommer til å kose seg oppi der [:)]

Jeg har den og den ser bare super ut! Har festet en takkrok i stua og en ved senga på soverommet, så kan den enkelt flyttes på.

ORIGINAL: Everglot

Jeg har den og den ser bare super ut! Har festet en takkrok i stua og en ved senga på soverommet, så kan den enkelt flyttes på.

Skulle ønske vi også kunne bruke kroker, men her er det gipstak så vi må ha stativ [8|] Hadde først tenkt til å droppe å kjøpe den da, for synes den er absolutt finest uten. Men om alt går etter planen skal vi flytte om ikke mange mnd og det blir jo sikkert også flere barn på oss i fremtiden, så får bruke kroker da [:)]

Vi valgte en vanlig vugge i stedet, synes den ser litt skummel ut der den henger i en krok synes ikke at det stative ser så stødig ut heller. men er enig  i at den er fin og se på.

Back
Topp