Leandervugge

M3rl0t

Elsker forumet
Flere som har tenkt tanken evt kjøpt det. Vi har allerede fått den I hus! Utrolig kjekk med tanke på at man henger den I taket (med tanke på gulvvask osv) og at babyen blir utenfor rekkevidde for litt vel nysgjerrige søsken..

Vurderer å den/noen i den duren. Har lyst å ha noe vi kan henge i taket akuratt pga d du sier med vilte søsken:-)

Her blir det sikkert lekegrinda som blir brukt til soving inne, hvis jeg ikke får låne ei vugge av naboen da! Men får se hva vi gjør.. Har jo en toåring i hus nå;)

Leandervugga er kjempe fin, og kunne godt tenke meg en, men den er for dyr og dessuten har jeg noe liknende som kan henges i taket som vi kommer til å bruke :-)

Du kan ha med stativ. Den er veldig fin med stativet, men tar enormt med plass.

Vi har en kurv som har gått i arv. Min far lå i den da han var liten og mange av hans brødre og mine søskenbarn. Så det er litt stas syns jeg :-) Selv om det kanskje hadde vært litt mer fint med en moderne en.

Du kan ha med stativ. Den er veldig fin med stativet, men tar enormt med plass.

Vi har en kurv som har gått i arv. Min far lå i den da han var liten og mange av hans brødre og mine søskenbarn. Så det er litt stas syns jeg :-) Selv om det kanskje hadde vært litt mer fint med en moderne en.

Alltid stas med noe som er nedarvet:-)

Back
Topp