Leamus???!!!

1112soheil

Blir kjent med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Okei, jeg har hatt helt SJUKT mye leamus i nedre del av magen i dag på høyre side, blir jo gaaaaal :wtf: :smiley-angry026 Starta i 10 tiden og har holdt på konstant i 10 timer nå. Andre som opplever dette?? Er kun 8+3 så vet at det ikke er fosteret som har party. Innbiller meg at det har noe med at muskulaturen skal utvide seg nedi der? :dance018
 
Er nok noe som vokser der nede.
Aldri opplevd det selv, men har stikkinger til tider.
 
Er nok noe som vokser der nede.
Aldri opplevd det selv, men har stikkinger til tider.
Jeg har ikke opplevd stikkinger.. Har opplevd mensmurringer et par ganger, men ikke vært mye plaga med det heller. Men den leamusen har virkelig irritert i dag :dance008
 
Jeg har ikke opplevd stikkinger.. Har opplevd mensmurringer et par ganger, men ikke vært mye plaga med det heller. Men den leamusen har virkelig irritert i dag :dance008

Haha, er nok bare at der vokser og strekker seg. :happy:
Roer seg heldigvis litt etterhvert, men da kommer gjerne andre plager :rolleyes:
 
Sniker fra mars. Jeg hadde leamus i øyet i en uke i strekk. Fikk da beskjed av gyn om å ta magnesiumtilskudd så varig leamus kan være tegn på mangle av det. Så om det ikke gir seg og blir irriterende så kan det være tips.
 
Sniker fra mars. Jeg hadde leamus i øyet i en uke i strekk. Fikk da beskjed av gyn om å ta magnesiumtilskudd så varig leamus kan være tegn på mangle av det. Så om det ikke gir seg og blir irriterende så kan det være tips.
Takk for tips! Jeg tar sånn nycoplus gravid multivitaminpiller, så krysser fingrene for at det er nok og at det gir seg :hilarious:
 
Takk for tips! Jeg tar sånn nycoplus gravid multivitaminpiller, så krysser fingrene for at det er nok og at det gir seg :hilarious:
Ja jeg tar også det, men da det ikke hadde gitt seg i løpet av en uke kjøpte jeg magnesium og tok i tillegg. Da ga det seg ila noen dager:happy:
 
Back
Topp