Leamus i magen

Kose mor

Betatt av forumet
Fikk en underlig følelse i magen.. Kjentes ut som jeg hadde leamus i magen... Varte sikkert i 10 min..
Andre som kjenner det? Hva kan det være?

Kan være noe lignende jeg har opplevd ja, kraftig dirring... Men barer ikke i 10 min, kan pågå en stund, men ikke sammenhengende.

Jeg lurte på om det kanskje kunne være hikking, for jeg aner ikke hva jeg kan vente meg, siden dette er min 1 gang :) kjenner igjen spark og slag, men den drirringen var rar :-P

Ja, er akkurat som om lille snuppa har tatt på seg steppeskoa!! :p

Det er ikke hikking da?

Jeg har lurt på det å.

Føles absolutt ikke som leamus når mi lille hikker iallefall - det er som om jeg hikker, bare at det kjennes fra magen... Helt rytmiske små hopp liksom, kan kjenne og se de på utsiden av magen også.. De er igrunn ikke til å ta feil av såpass langt utti, for min del.. Hender seg jeg også får noen små "steppe-dansetrinn", men de varer sjeldent i 10 min, mer 5-6 "tramp"..

Føles absolutt ikke som leamus når mi lille hikker iallefall - det er som om jeg hikker, bare at det kjennes fra magen... Helt rytmiske små hopp liksom, kan kjenne og se de på utsiden av magen også.. De er igrunn ikke til å ta feil av såpass langt utti, for min del.. Hender seg jeg også får noen små "steppe-dansetrinn", men de varer sjeldent i 10 min, mer 5-6 "tramp"..

Ok, da er vi tilbake på stedet vil da :-P og får nøye oss med at det er leamus. H*n holder på slik nå faktisk, det dirrer litt her og det dirrer lit der ;)

Jeg har noen ganger hatt en jevn dunking i magen, gjerne ned mot bekken/underliv. Han har snudd seg så det har jeg tenkt er hikking. Leamus har jeg enda til gode å kjenne :)

Jeg tror det er hikking. Kjenner hvertfall rytmisk risting med ca. 1-2 sekunders mellomrom som varer i et halvt minutt kanskje helt nederst i bekkene og det sies dette er hikking.

Jeg tror det er hikking. Kjenner hvertfall rytmisk risting med ca. 1-2 sekunders mellomrom som varer i et halvt minutt kanskje helt nederst i bekkene og det sies dette er hikking.
Det er det jeg har kjent også :)

Back
Topp