Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får også sånne rare vibrasjoner inni magen, mener jeg leste et sted at det kan være når babyen tisser
http://altformamma.no/ekspertsvar/37213/expert_chat_message/item_normal
Men 10 minutter varer det ikke hos meg da.
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Det er ikke hikking da?
Jeg har lurt på det å.
Føles absolutt ikke som leamus når mi lille hikker iallefall - det er som om jeg hikker, bare at det kjennes fra magen... Helt rytmiske små hopp liksom, kan kjenne og se de på utsiden av magen også.. De er igrunn ikke til å ta feil av såpass langt utti, for min del.. Hender seg jeg også får noen små "steppe-dansetrinn", men de varer sjeldent i 10 min, mer 5-6 "tramp"..
Jeg har noen ganger hatt en jevn dunking i magen, gjerne ned mot bekken/underliv. Han har snudd seg så det har jeg tenkt er hikking. Leamus har jeg enda til gode å kjenneFøles absolutt ikke som leamus når mi lille hikker iallefall - det er som om jeg hikker, bare at det kjennes fra magen... Helt rytmiske små hopp liksom, kan kjenne og se de på utsiden av magen også.. De er igrunn ikke til å ta feil av såpass langt utti, for min del.. Hender seg jeg også får noen små "steppe-dansetrinn", men de varer sjeldent i 10 min, mer 5-6 "tramp"..
Det er det jeg har kjent ogsåJeg tror det er hikking. Kjenner hvertfall rytmisk risting med ca. 1-2 sekunders mellomrom som varer i et halvt minutt kanskje helt nederst i bekkene og det sies dette er hikking.