"Leamus" i magen...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Flere som har det? Innimellom føles det som om hele magen og underlivet rister! Haha, skikkelig ubehagelig og rart!

TuMmY LoVe

Huff, jeg hadde det i går kveld når jeg skulle legge meg. Det var ikke vondt i det hele tatt, men det ristet skikkelig i livmoren eller i hvert fall rundt der, har aldri kjent det så kraftige før. Kunne legge hånden over og kjenner krampene fra utsiden.

Og selvfølgelig ble jeg bekymret for om det kunne være starten på SA. Men da skal man vel ha vondt også? Og blø? For har ikke hatt noe av det *bank i bordet* :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det bare ett par ganger, og da rister/bobler det litt på siden der nede som baby er. Altså like over til siden for skambeinet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, jeg hadde det i går kveld når jeg skulle legge meg. Det var ikke vondt i det hele tatt, men det ristet skikkelig i livmoren eller i hvert fall rundt der, har aldri kjent det så kraftige før. Kunne legge hånden over og kjenner krampene fra utsiden.

Og selvfølgelig ble jeg bekymret for om det kunne være starten på SA. Men da skal man vel ha vondt også? Og blø? For har ikke hatt noe av det *bank i bordet* :-)

Jeg tror ikke du skal bekymre deg. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke bekymre deg:) tror dette er vanlig jeg ;kr

TuMmY LoVe

Har det ganske ofte. Hadde faktisk det nå jeg ikke var gravid også :P

Tror aldri jeg har opplevd det, men ser jo at de andre her skriver at det er vanlig :-) Tror ikke du trenger å bekymre deg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp