Leamus i livmoren?

Frk.Chicka

Forumet er livet
Jeg tror jeg har det asså...

Noe er det ihvertfall..

Er 10 uker på vei, men kjennes ut som det "sparker" som om jeg skulle vært 25-30 uker på vei...
Syke syke tingen!

Er det mulig og ha leamus i magen? Asså i livmoren?
Er liksom ikke luft heller...Mer rykninger!!!

hehe har hatt leamus mange plasser, men aldri i livmora desverre..

det er livmoren som strekker seg, og det kan på mange føles litt leamus aktig[:)]

Akkurat sånn har jeg det også! [:D][:D] Litt sånn småekkelt igrunn.

De første sparkene jeg kjente syns jeg ligna veldig på leamus...[:D]
Men det var i uke 19...[:)]

Er ikke noe spark detta, det er for tidlig...

Men hadde ikke noe slik "leamus" som jeg kan huske sist..

Skikkelig merkelig egentlig.. HAHA!

Fantomspark hadde jeg mye av for en del mnd siden, er liksom ikke slik heller...
STRANGE!

Circe: Ja, går fint her, enn der?

ORIGINAL: eudaimonia

20-21 her. skjønte ikke hva det var før uke 23, når jm sa at de første sparkene kunne ligne på leamus.

Men kan man ikke kjenne spark veldig tildlig om man har vært gravid før, som Hi?

ORIGINAL: 3 stars

Joda det er fullt mulig å ha leamus i livmora, har hatt det mange ganger jeg å det er ekkelt[:)].

Samme her,har det ofte og det er skikkelig ekkelt for jeg syns det er helt likt som det var da jeg kjente spark..
Kan jo være den lille du kjenner da,skal man ikke kjenne den 2 mye tidligere..? =)

Jeg har faktisk ofte leamus i magen, men er IKKE gravid. Syns det er en veldig rar følelse, er som jeg er 20 uker på vei[&:]

ORIGINAL: elber13

ORIGINAL: eudaimonia

20-21 her. skjønte ikke hva det var før uke 23, når jm sa at de første sparkene kunne ligne på leamus.

Men kan man ikke kjenne spark veldig tildlig om man har vært gravid før, som Hi?

ORIGINAL: ¤Kine¤

ORIGINAL: 3 stars

Joda det er fullt mulig å ha leamus i livmora, har hatt det mange ganger jeg å det er ekkelt.

Samme her,har det ofte og det er skikkelig ekkelt for jeg syns det er helt likt som det var da jeg kjente spark..
Kan jo være den lille du kjenner da,skal man ikke kjenne den 2 mye tidligere..? =)

De sier man skal kjenne det tidligere, og kjente det tidlig sist også, men IKKE SÅÅÅ tidlig...

Det kjennes ikke ut som de første sparkene, men uke 25-30 spark liksom..

Men har gitt seg litt nå faktisk da, bare litt støl i magen igjen!

Back
Topp