Lavt stoffskifte?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Noen som har? Ble det raskt bedring ved oppstart av medisiner?

Sjekkes for dette nå da jeg hadde litt for lave verdier 4 mnd etter fødsel (kun den ene blodprøven de tok som var for lav) Målt igjen nå. Er mye slapp og sliten, har vondt i ledd, noe treg mage, mister ting hele tiden. Så skummelt å bære baby. Trenger lang tid før jeg står opp enkelte morgener. Er ikke påvirket av varme/kulde så leddgikt tror jeg ikke det er.

Sjekkes også for andre sykdommer da. Men lurer likevel. Ikke fått svar på blodprøver enda. Så er veldig spent. Alle symptomer bortsett fra leddsmerter/stivhet kan jo bare komme fra slitsom periode uten noe særlig sammenhengende søvn.. Men smertene og svakhet/at jeg mister ting gjør meg bekymret

Jeg har. Begynte på medisiner for 2 år siden. Vanskelig å regulere dosering. Driver enda å prøver meg frem.

Jeg har. Begynte på medisiner for 2 år siden. Vanskelig å regulere dosering. Driver enda å prøver meg frem.

Hva hadde du av symptomer før medisinering? Blitt bedre? Har til tider ganske store smerte i ledd og stivhet. Er utredet for leddgikt og sånt men det kan vist komme av stoffskiftet og. Vil bare ha det vekk :/ vil jo også ha tilbake styrken i hendene.. Veldig slapp i klypa og mister mye

Jeg har hatt lavt stoffskifte i 14 år og er bare 25 år :)

Jeg er godt regulert og da kjenner jeg ingen ting til det, bortsett fra at jeg kanskje er litt mer trøtt en folk flest :p

Brukte vel nesten 1 år før jeg var tilbake til det "normale" men syns det er vanskelig å vite hva det normale er da jeg var 11 år når jeg fikk diagnosen! Hadde også så lav ft4 verdi og skyhøy TSH at legen aldri hadde sett lignende før! Så hadde gått mange år udiagnosert!

Back
Topp