Lavt stoffskifte og graviditet

Hmm, jaja, får bruke det viss jeg vil jeg også altså, min gynekolog mente det var bortkastet å gå på da hun som forsker på det verken klarer å bevise at det hjelper mot spontanabort eller for tidlig fødsel :p Jeg skulle være med på studiet sist, men orker ikke være dårlig i magen hele første delen av svangerskapet :) men hadde nok fortsatt dersom gynekologen min anbefalte det. Helt sikker på at det er derfor jeg er gravid nå :)
pregmet 1 studien var meget liten studie. men legen min henviste til internasjonale studier på samme område...

Jeg har LS skal jeg ringe legen med en gang når jeg har fått positiv test ? Skal teste meg på fredag å håper på et positivt svar :happy:

så greit at det er flere her.. jeg har ingen diagnose lavt stoffskifte, men har tette oppfølginger etter å ha fjernet halve kjertelen. prøvene ligger i grenseland og har gjort det et par år..

Jeg var hos legen på fredag pga jeg har lavt stoffskifte.. Hadde akkurat gått ned til 50mcg, men hun pratet med en spesialist og nå måtte jeg opp på 75mcg.. Så er det blodprøver hver fjerde uke. Nå skal jeg neste uke igjen for å se hva det ligger på, og håper jeg slipper å gå opp til 100.. :-) Litt stress med LS itillegg til sv.skap, blir mange turer på legekontoret :-P men det er verdt det. Så til alle dere som vet dere har LS, få dere en time når dere har fått positiv test, så får du fort vite hva som skal gjøres med medisinen din ;-)

Back
Topp