Lavt stoffskifte noen?

Skjeni

Blir kjent med forumet
Jeg fikk nettopp melding fra lege om at jeg har lavt stoffskifte å lurer på om noen andre opplever det samme? Tar ingen medisiner for dette å skal ikke inn til kontroll før om enda 10 uker. Synes det er lenge å vente når jeg leser litt på det. Noen med erfaringer og meninger? ❤️

Jeg har lavt stoffskifte. Hatt det i ganske mange år. Bruker medisin. Vanligvis tar jeg prøver hos legen 1-2 ganger i året. Men nå i graviditeten tar jeg prøver hver 2-3 mnd :)

Jeg hadde høy anti tpo dvs utsatt for lavt stoffskifte. Gikk på levaxin og måtte doble dosen når de fant ut at jeg er gravid. Har ktr hver mnd

Lavt stoffskifte og gravid skal vel tas på alvor? Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år å nå under graviditeten så måtte jeg øke! For deg var veldig viktig! Skal sies at jeg også er type 1 diabetiker så blir fulgt opp med tanke på stoffskifte hver 4 uke.
Jeg ville hørt med legen eller jordmor eller noen på sykehuset om det der! Jeg tror det er veldig viktig å bli satt på medisiner siden det er strengt under graviditet.

Lavt stoffskifte og gravid skal vel tas på alvor? Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år å nå under graviditeten så måtte jeg øke! For deg var veldig viktig! Skal sies at jeg også er type 1 diabetiker så blir fulgt opp med tanke på stoffskifte hver 4 uke.
Jeg ville hørt med legen eller jordmor eller noen på sykehuset om det der! Jeg tror det er veldig viktig å bli satt på medisiner siden det er strengt under graviditet.
Har time til jordmor på tirsdag så tenker å spørre henne mer om det da. Mange i min familie har det så at jeg skulle få det overasket meg ikke.

Back
Topp