Lavt jerninnhold?

Kaiamor

Betatt av forumet
Er det noen her som må ta ekstra jern for tiden, i tillegg til det som er i de vanlige svangerskapsvitaminene. Der er det jo 15 mg, men jeg fikk beskjed av legen å ta 65mg. Synes deg høres så voldsomt ut. Noen med erfaring her?:-)

Jeg tar mye jern ved siden av, og måtte ha jern intravenøst i forrige svangerskap. Hør på legen du :)

Har lite ferritin i kroppen. Fikk beskjed om å ta mellom 50 og 70 mg om dagen det var nok. Så jeg tar 65 mg om dagen. Formen ble jo en helt annen da jeg startet med jern.

Har lite ferritin i kroppen. Fikk beskjed om å ta mellom 50 og 70 mg om dagen det var nok. Så jeg tar 65 mg om dagen. Formen ble jo en helt annen da jeg startet med jern.
Oi, såpass!! Spennende å se om det kan ja effekt her også da. Vært vanvittig sliten nemlig...
Takk for tilbakemelding:-)

Oi, såpass!! Spennende å se om det kan ja effekt her også da. Vært vanvittig sliten nemlig...
Takk for tilbakemelding:)
Ja det var deilig og klare å gjøre noe igjen. Trøtt døgnet rundt, sint og sur. Bodde nesten på sofaen november og desember.
Håper du blir i bedre form du og :-)

Jeg har ikke begynt med jern Enda..kanskje jeg burde det:-P jeg går bare på folat, d vitamin og omega 3:-)

Back
Topp