Lavt energinivå, tips?

Snuppelura123

Betatt av forumet
Her består dagene i å ligge i senga og holde ut kvalmen. Kaster heldigvis ikke opp, men skulle gjerne fått distrahert meg en smule…

noen som har tips og triks til å få litt energi slik at man i det minste får gjort litt om dagene?

kjenner ventetiden blir vanvittig lang om de første månedene skal være så tunge som dette.
 
Skulle tro dette var jeg som hadde skrevet :hungover:
Rævva form!!
 
Kjenner meg veldig godt igjen... Har dessverre få tips å gi, annet enn å komme seg ut i frisk luft - det gjør godt for kropp og sjel:Heartred
 
Kjenner meg veldig godt igjen... Har dessverre få tips å gi, annet enn å komme seg ut i frisk luft - det gjør godt for kropp og sjel:Heartred
Hadde jeg bare tålt lukta av ute:hilarious: det er vår og det blomstrer, jeg har pollenallergi så det suser etter så det tar mye energi om jeg får allergianfall dessverre.
 
Jeg har det også slik, og har vært mye sengeliggende. Har dessverre ikke så mange tips å komme med. Jeg merker at jeg kan spare opp energi og bruke den på prioriterte aktiviteter - også velger jeg å høre til kroppen uten om det, og hviler. Sover masse! Så her går egentlig dagene litt for fort :hilarious:

Hadde to dager hvor formen plutselig ble litt bedre, så tror det går i rykk og napp.
 
Jeg har det også slik, og har vært mye sengeliggende. Har dessverre ikke så mange tips å komme med. Jeg merker at jeg kan spare opp energi og bruke den på prioriterte aktiviteter - også velger jeg å høre til kroppen uten om det, og hviler. Sover masse! Så her går egentlig dagene litt for fort :hilarious:

Hadde to dager hvor formen plutselig ble litt bedre, så tror det går i rykk og napp.

ja det er heldigvis forskjellig fra dag til dag, værst på formiddagene, men utover ettermiddag/kveld er jeg litt kvikkere.
 
Back
Topp