Lavt blodtrykk

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg har stadig lavt blodtrykk.
Nå var det vel 95/50, noe som gjør meg svimmel og sliten.

Hvor lavt kan det egentlig bli?
Og er det ingen superkur mot dette?

Det positive er jo at det visstnok er bra for barnet. Hadde noe med blodet å gjøre? Men kjedelig å være så svimmel og sliten. Må jo spare krefter til fødsel! :)

Tror noen spiser mer salt for dette? Og jevnlige måltider. Og mye væske. Lavt bl.tr er vel ikke farlig slik høyt er, mest ubehagelig. Om det er bra for babyen har jeg aldri hørt, men det er jo i tilfelle en bra bonus for ubehaget ;-) God bedring!

Sliter med det samme...Jordmor sa at det ikke var noe å gjøre med...Men spise ofte og drikke mye for å unngå å bli for svimmel. Positivt at det er bra for babyen da selv om det er slitsomt å være så uopplagt hele tiden :)

Tror noen spiser mer salt for dette? Og jevnlige måltider. Og mye væske. Lavt bl.tr er vel ikke farlig slik høyt er, mest ubehagelig. Om det er bra for babyen har jeg aldri hørt, men det er jo i tilfelle en bra bonus for ubehaget ;-) God bedring!
Spiser en del salte kjeks, men hjelper ikke.
Fikk beskjed om å drikke mer, så må prøve det. Men synes jeg flyr nok på do som det er. Hi hi! :-)
Får ta med flaske på do. Hi hi! :-)

Lavt blodtrykk er bra for fosteret, da det har noe med at blodet flyter lettere i kroppen. Vet ikke alle detaljer rundt dette, men om mor er svimmel har barnet det bra iallfall. Så godt å vite at det er noe positivt iallfall! :-)

Sliter med det samme, hovedgrunnen til at jeg er sykemeldt nå.
Hvile og mye veske, eller ikke noe å gjøre noe med..

Back
Topp