Lavt blodtrykk

mammamarita

Glad i forumet
Jeg har ganske lavt blodtrykk ellers også, men nå kjenner jeg det er veldig lavt...
Svimmel og ikke i form  i dag, har økt på i det siste...
Huff, kjenner det igjen fra forige svangerskap.
Lakris hjelper litt føler jeg, og kaffe (men det klarer jeg ikke for tiden)
Flere som nesten går i svime? :(

Ja, vært svimmel en stund nå, akkurat som sist jeg var gravid. Lavt blodtrykk som forårsaker skyhøy puls og hjertebank, så går med konstant hodepine og er glad jeg står lenge nok på beina slik at jeg kan få dusjet uten og måtte dele dusjen inn i etapper! Jeg er sykmeldt bl.a pga dette. Ekkelt!

Uff ja kjenner til den der. Har også lavtblodtrykk til vanlig, men når jeg er gravid synker det ennå mer. Har gått i bakken en gang til nå og går stortsett hele dagen og er svimmel. Har ikke funnet noe som hjelper ennå, men når jeg begynte å ta gjern og fikk øket blodprosenten min litt så ble den litt mindre plagsom, men ikke bort ennå.

hm.. skulle gjerne delt ut litt av mitt på-grensen-til-høyt-blodtrykk om jeg hadde kunnet.. har heldigvis ingen bivirkninger av litt høyt blodtrykk da. 

høres slitsomt ut med det lave blodtrykket dere har da :(

Jeg har veldig lavt blodtrykk!! Ligger til familien!

Men, farrsi, det funker, for det er det salt i, eller man kan drikke saltvann også da, men det smaker liksom ikke så godt. Men farris er et godt alternativ :)

Jeg blir skikkelig svimmel når jeg reiser meg for fort, er nesten som om jeg ramler. Men det er vell kanskje helt normalt når en er gravid?

Ja, har faktisk merket at salt hjelper, og det er jo egentlig sånn mat jeg er fysen på.

Men ekkelt litt utpå dagen når man står med en kunde på jobb og føler man nesten går i bakken...

Håper det ikke går ytterligere ned

Jeg har også vanvittig lavt blodtrykk til vanlig, og sist graviditet opplevde jeg blodtrykksfall..noen andre som har hatt det? Skikkelig ekkelt..plutselig hadde jeg tunnelsyn og alle jeg så rundt meg hadde bare et stort øye!! He he merkelig!! Hjalp å drikke vann og spise noe sa, håper jeg slipper denne gangen :-)

Også lavt blodtrykk, og legen min (noe alternativ) annbefaler meg himmalayasalt fra helsekost - bedre for kroppen enn vanlig salt.

Back
Topp