Lavt blodsukker...

Mummimamma82

Betatt av forumet
Hei alle!! [:)]

Lurer på om det er nokon andre som har opplevd å få lavt blodsukker no under graviditeten?

I kveld var eg på seinvakt, og vart plutselig så svimmel... Bad ein av sjukepleiarane om å måle blodtrykket, og det var som vanlig.. Så begynte eg å svette som ein gris[8|], og ho foreslo at eg skulle måle blodsukkeret.. Målte det klokka 16.30, og det viste seg at eg bare hadde 3,7.. Og då hadde eg ete ein god frukost kl 12.30 og ei appelsin kl 14.30. Begynte å skjelve også før eg rakk å få i meg mat, og trykka i meg MASSE salat og 2 kringlestykker før det begynte å komme seg igjen[8|]

Syns det var rart at det skulle vere såpass lavt når eg hadde spist 2 timar før..

Kan dette tyde på svangerskapsdiabetes?? Trudde ikkje det var fare for føling med mindre ein brukte antidiabetika eller insulin, eg..... Skal for øvrig inn og ta ein glukosebelastning den 5. mai (det var ikkje ledig time før det[8|]), då min far har diabetes og eg har lagt masse på meg i det svangerskapet her.......

Fint om noken har innspel/erfaring å dele [:)] Syns det var litt skremmande å bli så dårlig, er ikkje så kjekt å jobbe i heimesjukepleien då.. skal i alle fall sørge for å alltid ha noko mat på lur i veska, i tilfelle det skulle komme igjen når eg er langt ute på bygda[;)]

Det er kjempe skummelt det når det blir sånn...
Hadde det sånn en gang jeg også husker ikke hvor lavt mitt var da. En skal jo altid måle bl.s 2 timer etter mat for at det skal vise rett. Men det er kanskje lurt av deg og låne med det et aparat og måle deg om mårnigen en stund fremover fastende for å følle litt med. Det var det jeg gjorde og fant ut at det var bare den ene gangen det skjedde med meg.,(veldi mye stress osv, vist kroppen bruker mer en dag en til vanligt kan bl.s gå ned.)

Håper ikke dette ble mye rot.., hehe..

Jeg har aldri målt det, så jeg vet ikke om hvor lavt blodsukker jeg har, men jeg merker jo på kroppen at jeg må ha små, hyppige måltider gjennom dagen ellers blir jeg helt utafor. Tror likevel ikke at det er svangerskapsdiabetes jeg har - er vel bare alt for sukkeravhengig generelt..

Men urinprøvene vil vel vise sukker i urinen om du har svangerskapsdiabetes?

Lykke til i hvert fall! Ikke noe moro å gå slik! (5. mai var forresten fryktelig lenge til - håper du kommer i form før den tid!)

ja, har tenkt på tanken å få tak i eit apparat og følge litt med på fastande.. men først skal eg no sjå om dette blir et tilbakevendande problem trur eg [:)] og sørge for å ete hyppig!! merker at kroppen krever mat veeeldig ofte no for tida.. lure på om det har med at eg har vore lite flink å passe på kostholdet, har blitt vant med veeeldig masse sukker kvar dag... kanskje kroppen kjører på med insulin for å takle det... og no som påska var over bestemte eg meg for å ete sunnare, mulig at kroppen har fortsatt med å pøse på insulin, også har den ikkje registrert at sukkersjokket uteblei... [8|]

Ja, syns det er no lenge å vente til 5. mai, da er det jo tross alt bare ein drøy mnd igjen til termin, og eg føler det er litt begrensa kva tiltak dei kan sette i verk da, om det skal vise seg at eg har svangerskapsdiabetes.. da tenker eg hovedsaklig på at ungen ikkje skal bli for stor....

men det her veit eg jo fint lite om, så trur eg velger å ta det med ro, og ellers prøve å leve så sunt som eg klarar [:)] (lettare sagt enn gjort ja!! veit ikkje kor mange innlegg her inne eg registrerte i går, som handla om god mat.. usunn sådan[8D])

Back
Topp