Lavt blodsukker og lavt blodtrykk

Septemberbarn2015

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har noen erfaringer? Jeg er så dårlig fortiden at jeg sliter med å få noe utbytte av dagene. Går på jobb og ligger på sofaen resten av dagen. Skal ha oppfølging hos lege. Jeg sliter veldig med å få i meg nok mat, da jeg er så sulten etter 2,5-3t at jeg blir svimmel å mer kvalm. Føler meg til tider ordentlig syk... Å det plager meg veldig at jeg ikke fungerer normalt, for det å være gravid betyr jo ikke at jeg er syk!

Gradert sykemelding? Graviditet er ingen sykdom, men det følger med en masse plager..

Jeg er også svimmel og småkvalm. Blir fort sulten, men maten er ikke fristende:/ jeg har var borte fra jobb i går og blir hjemme i dag også, da jeg har en jobb som krever at jeg er 100%. Er litt skummelt å være svimmel, men leser jo at det er vanlig rundt denne tiden, er 6+2 i dag.

Jeg er veldig svimmel og har lavt blodtrykk. Legen sykemeldte meg å jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro. På jobb ble jeg bare stresset og svimet av. Så nå ligger jeg hjemme å slapper av:)

Vi er vel nesten alle sammen her inne som sliter med det samme. Graviditet er ingen sykdom nei, men man pleier ikke å gå på jobb med omgangssyke og det er det det føles ut som noen ganger! Men jeg skjønner deg godt, er sta selv og har klart meg uten sykemelding, fungerer derimot ikke hjemme... Man må nesten velge.

Back
Topp