lavt bl.trykk..

Maimamma<3

Kommende Mai mamma, Gleder meg :D <3
Mailykke <3
har visst lavt bl.trykk i dag, og svimler veeeldig. tenkte på å lære meg selv å hekle, noen som har noen tips? orker ikke for mye opp å gå og styre, har svimt av en gang, og syns det var nok i grunn :P

noen som har link til en enkel oppskrift eller noe, noe litt lite og greit, for å begynne å prøve på noe? :)

Jeg fikk tips om YouTube for å lære å strikke.. så kanskje det er noe hekle hjelp det også.

Du burde ta jern! Jeg ble veldig mye bedre når jeg begynte med det! Ta og Google det opp er masse du kan lære deg der! Jeg selv har lært masse med strikking:)

har visst lavt bl.trykk i dag, og svimler veeeldig. tenkte på å lære meg selv å hekle, noen som har noen tips? orker ikke for mye opp å gå og styre, har svimt av en gang, og syns det var nok i grunn :P

noen som har link til en enkel oppskrift eller noe, noe litt lite og greit, for å begynne å prøve på noe? :)

Hva med å begynne på ett teppe til babyen? Garnstudio.no har mange fine gratis hekleoppskriftet. Dersom du ikke vil begynne på noe stort kan kanskje bestemorsruter (heter det ikke det?) Være en begynnelse på ett fint vognteppe....:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

takk :D det så ut som noe man kan begynne med :)

Jeg har også lavt blodtrykk -100/50, og er tidvis svimmel.
Det hjelper å ta ting i roligere tempo og unngå stress. Da blir det verre.
Det med jern har ingenting med blodtrykket å gjøre. Jeg har testet det også, og har knallbra jernlagre. Man skal passe seg for å ta for mye jern, så her bør du være sikker på hva du gjør. Prat m legen om akkurat dette.

Lykke til vennen! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

PS noe annet som hjelper er å spise jevnlig. Flere og mindre måltider i løpet av dagen. Da holder du blodsukkeret stabilt.

:)

Det med å holde blodsukkeret oppe tror jeg er veldig greit om det blir lavt! Merket i alle fall igår da jeg sto opp og ble litt kvalm en time etterpå at jeg var slapp og svimmel, men jeg orker ikke spise før litt utpå dagen pga jeg orker ikke spy, men da tok jeg et par sjokoladeniter rett og slett og da sukkeret fikk kicka inn så var jeg myye bedre :)! Hjalp også at jeg skulle ut på noe jeg elsker å gjøre da så fikk mye annet å tenke på, men den sjokoladen var helt OK altså :p

Sniker innom her fra april.

Jeg har lavt blodtrykk og det blir værre når jeg ikke drikker nok. Hvis du itilegg er plaget med kvalme og oppkast bør du være ekstra nøye med å få i deg nok vann.

Det er iallefall det eneste som hjelper mot svimmelhet og blodtrykksfall her

lavt blodtrykk her også, og lavt jernnivå, det vil ikke stige av en eller annen merkelig grunn :S slitt med det siden forrige fødsel.
en liten rute kokesjokolade hjelper meg, og mye veske, prøver å fnne noe som er både godt, har næring i seg og ikke er så ille å spy opp igjen :P

Back
Topp