bessie
Elsker forumet
Har du link?Bestill fra ebay- enda billigere, og samme testene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du link?Bestill fra ebay- enda billigere, og samme testene![]()
Jeg har kun brukt gtestene og jeg ser at dersom man skal bestille flere enn 10 gtester så er billigtester billigstSå da kommer det ann på hva man skal ha
Ikke at det er store forskjellene men. Kjøper man 35 gtester er lavpris billlgst da
![]()
Eg får opp bare max 28 el tester for 199kr og 10 g tester koster 130kr Så da blir totalt summen 329 kr. Pluss frakt på 29 kr under bestilling for 350 kr om eg forstod det rett. Er ikke snakk om mange kr på lavpris-tester.comNoen som har bestilt fra disse før? Er d faktisk samme testene som på billige-tester.no? Ut ifra d jeg ser er d faktisk "samme" butikken, for anmeldelsene som brukes er de samme i begge, men testene er billigere fra lavpris-tester.comI tillegg er d samme person man får mail fra når bestillingen er sendt.
Fikk meg hvertfall 35 el tester og 10 g.tester for 307,50Så da var d dagens tips fra meg
![]()
Vist eg har forstått rett så må man bestille over 350 kr for å slippe frakt på 35 kr på lavpris-tester.com men på billige-tester.no så slipper man frakt over 250kr.Njæ. Frakt fra lavpris er vel 35 og BT er på 29..? Så blir vel strengt tatt ikke noe særlig billigere da heller..?
Eg får opp bare max 28 el tester for 199kr og 10 g tester koster 130kr Så da blir totalt summen 329 kr. Pluss frakt på 29 kr under bestilling for 350 kr om eg forstod det rett. Er ikke snakk om mange kr på lavpris-tester.com
Billigetest står det også max 28 el tester for 225kr og 10 g tester for 119 kr. Totalt 344 men der slepper man frakt på 29 kr for bestilling over 250kr så vist eg har forstått det rett er billigtest billigast eller??
Ah nå fatte egPakketilbud 21 el tester + 10 g.tester: 199,50
+ 14 el tester: 108,-
= 307,50
Fri frakt for bestilling over 300,-
Vis vedlegget 145631
Men som jeg også har skrevet tidligere, d er ikke SÅ store forskjeller, bare rart at d er forskjell i d hele tatt når d strengt tatt er akkurat de samme som sender dem ut![]()
hehe men ikke store forskjellen uansett Nei desverre, noen mnd siden jeg bestilte sistHar du link?
Ah nå fatte egding ding der gikk det opp for meg
hehe men ikke store forskjellen uansett
![]()
De er helt like jade har rabattkode "lavpris" så får man 10%. Jeg fikk 5 g tester flere der ved å kjøpe pakke med el og g tester i forhold til billigtester.
så sant detNei, er jo ikke d, men noen kroner spart gjør ikke noe hvis d blir i lange tider![]()