Lavkarbo??

Jeg er nødt til å gå ned i vekt uten å slanke meg. Siden jeg ammer.. Tenker derfor å endre kostholdet mitt.. Vurderer sterkt å begynne på lavkarbo!!

Har du fulgt den dietten før?
Ei venninne av meg tenker det samme og har gjort det før. Men du bør ikke gå ekstrem på kuren. Hun holdte seg rundt 50-100 gram karbo om dagen. Å gå på slankekur (noe det er) er noe uheldig.

Men å kutte ut de verste karbofellene, er sunt og ikke slanking i sine rette ord:)

Ei venninne av meg tenker det samme og har gjort det før. Men du bør ikke gå ekstrem på kuren. Hun holdte seg rundt 50-100 gram karbo om dagen. Å gå på slankekur (noe det er) er noe uheldig.

Men å kutte ut de verste karbofellene, er sunt og ikke slanking i sine rette ord:)

Gikk hun ned mye når hun gjorde det sist?

Jeg gikk på lavkarbo en stund, syns det var kjempe føy og gikk ned masse :)

MEN, skulle ønske noen hadde advart meg om følgende av dietten :( jeg ødela magen min helt, kan til dags dato ikke spise karbohydrater (brød osv) uten å få skikkelig magetrøbbel....
Har du sjekket blodtypedietten? Det kan jo være at du rett og slett ikke tåler karbohydrater..anbefaler deg å ta en titt på det

Jeg gikk på en paleo inspirert diett, null sukker, gluten og meieriprodukter. Masse grønnsaker, litt frukt og bær, nøtter, frø, kjerner. Mye fisk.

Fikk mye overskudd, mindre mage vondt, bedre søvn. Etterhvert begynte vekten å gå ned. Men det påvirket syklusen min også, poff så var jeg gravid. Og DET var ikke planlagt!
Har ikke klart å gå på dietten som gravid. Cravet karbohydrater veldig i begynnelsen. Men er jeg på vei tilbake :)

Back
Topp