Lavkarbo

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg har gått en liten stund på mat som har lite karbohydrater, også lurer jeg på om man kan gjøre d da man er gravid???
Noen som vet noe om dette???

Jeg vet ikke så mye om det, men fant denne når jeg googlet det:

http://lenabeatrice.net/mat-og-helse/graviditet-og-amming/lavkarbo-passer-ogsa-for-gravide-og-ammende/

Hun er jo veldig flink på labkarbo, så jeg ville ikke sagt at hun ikke vet hva hun snakker om.  :)

Ville trodd nei, men husker ikke hvor jeg har lest det.. Men du skal jo fostre opp ett menneske inni deg, så det er jo viktig at kroppen får alt den trenger.

Gikk også på lavkarbo.siden jeg vet at jeg er gravid spiser jeg litt mer karbo igjen. MEN er veldig opptatt av mat fortsatt og prøver å spise sunt, kuttet ut alt sukker og brød og det skal jeg fortsette med. Jeg føler meg mye bedre enn før og mener at kroppen sier ifra når det ikke er bra og baby trenger mer. Lykke til til dere

Jeg er ingen ekspert på lavkarbo. Men jeg vet at det er best å ikke forbrenne så mye fett når man er gravid, for en del miljøgifter binder seg til fettet i kroppen, og når du forbrender det så frigjøres de og kan gå over i fosteret. Og det er ikke bra.

Back
Topp