Lavkarbo

Nøste77

Gift med forumet
....BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ [:'(]

Ja, det er det jeg har å si om det, men jeg MÅ dersom jeg vil ha en baby til [&:]
Derfor lurer jeg på om noen har noen gode og lette oppskrifter til meg [:)]

Det er ikke lett, for jeg eeeeelsker brød, pasta, ris og poteter. Og jeg skjønner IKKE
åssen jeg skal bytte dette ut med noe annet!!!

Idag spiste jeg omelett med litt ost og skinke til frokost, og skal ha torsk og laks
med grønnsaker til lunch. Høres dette riktig ut eller? [&:]

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg! Har ingen kunnskaper om slikt så jeg håper at det er noen andre som kan dette

MANGE på slankeforumet som lever på lavkarbo.. Jeg lever på ketolyse da, som er en ekstremvariant av lavkarbo.. [:D]
Man kan bake egne knekkenbrød, vanlige brød og kan spise MYE god mat uten pasta, ris og poteter.. [:D] Jeg er en lavkarbofantast da.. [;)]

www.lavkarbo.no er en veldig fin side..!

skulle til å foreslå lavkarbo.no til opsskrifter.. men ser at almyrida har gjort det.. vi har brukt den siden mye her hjemme pga m sin ketolysediett.

Har du PCOS?[8|]

Jeg også eeeelsker poteter og de greiene der. Er det ikke rart med oss mennesker at alt som er godt det bør vi ikke ha i oss[8D]?
Bare se innpå lavkarbo du, for der er mange oppskrifter. [:D] Masse lykke til[:)]

Javisst har jeg det [8|]
...og det er noe j...a dritt [:'(]

Har kikket inne på lavkarbo, men finner ikke noe jeg har lyst på...[&o]
Ender opp med at jeg spiser kjøtt, grønnsaker og salat [&:]
Ikke veldig givende liksom!

Men Liki: har du noen gang fått høre at Grete Roede IKKE virker på oss liksom?
For det er nemlig noe jeg kan leve etter [:D]

Så kjipt altså Nøste! På tross av verdens beste motivator må det være tøft å legge om kostholdet slik - jeg tror ikke jeg hadde klart noe lavkarbo.. om jeg ikke måtte da.

Lykke til, håper du finner masse mat du liker!

Pcos-ere tåler faktisk karbohydrater veldig dårlig.. Pga insulinresistensen vår så legger man utrolig lett på seg.. [:'(] Noe dritt..! Men nå er jeg heldig og liker ketolyse da.. [:D] Gruer meg til å slutte!

ORIGINAL: Nøste77

Javisst har jeg det [8|]
...og det er noe j...a dritt [:'(]

Har kikket inne på lavkarbo, men finner ikke noe jeg har lyst på...[&o]
Ender opp med at jeg spiser kjøtt, grønnsaker og salat [&:]
Ikke veldig givende liksom!

Men Liki: har du noen gang fått høre at Grete Roede IKKE virker på oss liksom?
For det er nemlig noe jeg kan leve etter [:D]

Hehe ja det er noe jeg også kan leve med hehe[:D]. Men prøver å være flink og holde meg til lavkarbo men jeg ender opp med akkurat det samme som du sier. Kjøtt, grønnsaker og salat . Veldig givende[&:]

Men det er ikke nødvendigvis MYE karbo i Grete Roede heller. Man skal jo ha begrenset med pasta, ris, poteter. For eks er 100 gram KOKT pasta eller ris veldig lite. Og man bør helst bare velge helt grove produkter med langsomme karbohydrater.

Så kan ikke helt se at det blir helt feil noe sted.

Jepp! Så lenge holdt det liksom!
Dette klarer jeg bare ikke!!!!!!!!!
Jeg får heller holde meg til GR og bruke lengre tid.

Jeg har tenkt på mat og lavkarbo i heeele går, i hele natt og
helt til jeg snakka med ei på jobb som sliter med akkurat det samme.
Så nå har jeg tatt avgjørelsen om at dette er IKKE noe for meg!
Jeg klarer ikke å gjøre dette til en livsstil, men det håper jeg å klare
med GR [:)]

Jeg mener som henne at; alt er sunt i moderate mengder [:D]
Og jeg mener og at det ikke er bra å kutte ut ting, men å kutte ned.

Skjønner heller ikke at det kan være bra for blodårene med alt det fettet [8|]

Nei! Det er deilig å ha "funnet ut av det" [:D]

Høres ut som en lur konklusjon for din del Nøste, for lavkarbo har jo kun noe for seg om man innser at det er livsstilendring og ikke bare en slankekur. Man går jo opp igjen med en gang om man brått slutter, og når du ikke syntes denne metoden var noe for deg er jo endring på livstid være ganske utelukket vil jeg tro[;)] Jeg prøvde en lavkarbo diett for mange år siden, funket veldig effektivt, men gikk jo like raskt opp igjen etterpå[8D] Det er altså ikke noe for meg heller som kan leve av bare ris pasta og brød[8|][:D] Og mitt sære kosthold gjorde jo at jeg ikke kunne spise noen ting, salat og kylling liksom, hehe.

Lykke til på GR, høres ut som du er mer motivert for den metoden[:)]

For en lettelse å finne ut av det Nøsste!! Håper at GR blir løsningen!

Fett er ikke farlig det.. Ikke så farlig som mange tror.. [:)]

Masse lykke til med livsstilsendringen, Nøste. Du klarer Grete Roede, for det er enkelt. Det synes i allfall jeg. Og klarer jeg, så klarer du!

Jeg heier på deg!!!

Back
Topp