Lavkarbo - tråden / sunn - tråden:)

Oki oppskrift på choco cookies:
100 gr smør
0,5 dl sukrin
1 mellomstort egg
0,7 dl mandelmel
1ts bakepulver
1ts vaniljepulver
75 gr hakket sjokolade
Visp smør og sukrin godt sammen, tilsett egget og røre videre. Bland inn resten og til sist sjokoladen. Sett små topper på bakepapiret. Stek midt i ovnen på 175 grader i 15 min. avkjøl på stekebrett.
PS: våre cookies fløt utover bakepapiret under steking, men det gjorde for såvidt ingenting vi bare rutet opp når det var ferdigstekt. Disse var veldig gode og mettet...!!!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Nå har jeg akkurat tatt mitt lavkarbo brød utav ovnen, det lukter og ser bra ut. Oppskriften på denne:
3 egg
25 gram mandelmel
50 gram solsikkekjerner
25 gram linfrø
100 gram revet ost
1ts bakepulver
50 gram smør
Pisk eggene lett. Smelt smør. Mal mandler, solsikkekjerner og linfrø og riv osten. Bland alt sammen til tykk røre, jeg har hatt deigen i en brødform men i oppskriften jeg fant fylte hun deigen i muffinsformer for å få rundstykker. Stekes på 180 grader i 15 minutter jeg stekte mitt i 20 min det ble bra:):)

hahaha.... jeg leste bland inn resten og spis sjokoladen.. hahahaha. Lurer på om jeg har lyst på sjokolade ;)

hahaha.... jeg leste bland inn resten og spis sjokoladen.. hahahaha. Lurer på om jeg har lyst på sjokolade ;)
Hahahaha :D hihi hadde vært godt det også ;)

Må bare skryte litt av meg selv...har lagt om kosten bare litt å spise litt sunnere og passe på at jeg ikke spiser for stor middagsporsjon...og begynt å trene litt hjemme... og vips... 1kg av på to uker!
jeg er strålende fornøyd..selv om du ikke kan se den kg hehe... og det med å spise litt sjokolade innimellom og ;)
så nå fikk jeg mer motivasjon til å fortsette noen dager til.( med trening)..før jeg blir ruger :) :)

Må bare skryte litt av meg selv...har lagt om kosten bare litt å spise litt sunnere og passe på at jeg ikke spiser for stor middagsporsjon...og begynt å trene litt hjemme... og vips... 1kg av på to uker!
jeg er strålende fornøyd..selv om du ikke kan se den kg hehe... og det med å spise litt sjokolade innimellom og ;)
så nå fikk jeg mer motivasjon til å fortsette noen dager til.( med trening)..før jeg blir ruger :) :)
Det er jo kjempebra!! Stå på så blir det fler kilo! :D

Back
Topp