lavkarbo-diett

lima87

Gift med forumet
noen som har vært borti det???
resultater?

ORIGINAL: *Nymåne*

JEg har testet det tidligere.
Går ned i vekt av det, men like fort opp igjen[:D]

Det gjør man jo med alt der man går tilbake til gamle vaner da[;)]

jeg gikk også på den, gikk en del ned... men er det noen andre som var plaget med høy puls? bare jeg gikk opp en bakke steg pulsen voldsomt... ble nesten litt redd jeg og sluttet[&o][:(]

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: Burger

70kg da må hu ha holdt på leeenge!! man skal kun holde på i 6 mnd, så ha 3 mnd pause, før man starter på igjen..

Jeg går på ketose kur nå.. lavkarbo.. under 20 karber i døgnet..

jeg har gått ned 7,1 kg på 2 uker..

Nei, hun gjorde ikke det.. hun gikk ned i vekt aalt for fort.. Det var derfor hun ble så syk..

det er ikke pågrunn av ketosen i seg selv vertfall.. da burde ho stoppa den før ho raste ned 70 kg..
Jeg går ned ca 1-1,5 kg i uka.. Men de første dagene tømmes kroppen for overflødig vann.. derfor går man ned mellom 2-5 kg de første dagene..

?????

ORIGINAL: tindra

ORIGINAL: Burger

70kg da må hu ha holdt på leeenge!! man skal kun holde på i 6 mnd, så ha 3 mnd pause, før man starter på igjen..

Jeg går på ketose kur nå.. lavkarbo.. under 20 karber i døgnet..

jeg har gått ned 7,1 kg på 2 uker..

Nei, hun gjorde ikke det.. hun gikk ned i vekt aalt for fort.. Det var derfor hun ble så syk..

det er ikke pågrunn av ketosen i seg selv vertfall.. da burde ho stoppa den før ho raste ned 70 kg..
Jeg går ned ca 1-1,5 kg i uka.. Men de første dagene tømmes kroppen for overflødig vann.. derfor går man ned mellom 2-5 kg de første dagene..

?????

Det er en tilstand kroppen går inn i når den ikke får karbohydrater, da dannes et hormon som gjør at man komemr i ketose.

Ketose vil si at kroppen går rett på fettlagerene og omdanner dette til energi for å leve.

åååååååååååååååå!!!!!!!!! hadde jeg bare visst det da... ble jo skikkelig redd jeg... trodde ikke jeg tålte den[:@] ha ha.... sånn kan det gå, men da er det bare å hive seg i gang igjen da[:D] Tuusen takk for svar[:D] fikk litt motivasjon igjen.. trodde jeg gjorde alt feil, men så gikk jeg jo ned, men forstod ikke dette med høy puls, var nesten ubehagelig noen ganger...

ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet

jeg gikk også på den, gikk en del ned... men er det noen andre som var plaget med høy puls? bare jeg gikk opp en bakke steg pulsen voldsomt... ble nesten litt redd jeg og sluttet[&o][:(]

helt vanlig!! Karbohydrater er kroppens energi.. når den ikke får det, må kroppen bruke "fettet den får, til å "spise" fettet på kroppen.. denne prosessen krever mer energi, enn det kroppen får.. så man blir slapp og tungpustet mens man går på kuren..

Jeg starter en slags lav-karbo-kur om ei uke.. Skal ned 30 kilo..

xtravaganza.no

Lavkarbo er ingen kur synes jeg, det er en livsstil. Lavkarbo er ikke ketolyse. KEtolysedietten er veeeeldig ekstrem, mens lavkarbo kan sammenlignes med Fedons filosofi. Dvs være forsiktig med de raske karbohydratene, kan spise litt, men ikke overvekt av karbohydrater.

Selvfølgelig går man opp igjen hvis man begynner å spise mye med høy GI igjen.

Jeg gikk ned 10 kg med lavkarbo og har siden holdt meg. Er forsiktig med brød, pasta, ris og poteter. Bruker Fedon Lindberg brødet som selges på Rema 1000. Det jeg ikke er så flink til akkurat nå er det søte[:'(], og det er jo fy fy.

Back
Topp