Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Nymåne*
JEg har testet det tidligere.
Går ned i vekt av det, men like fort opp igjen[:D]
ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: Burger
70kg da må hu ha holdt på leeenge!! man skal kun holde på i 6 mnd, så ha 3 mnd pause, før man starter på igjen..
Jeg går på ketose kur nå.. lavkarbo.. under 20 karber i døgnet..
jeg har gått ned 7,1 kg på 2 uker..
Nei, hun gjorde ikke det.. hun gikk ned i vekt aalt for fort.. Det var derfor hun ble så syk..
det er ikke pågrunn av ketosen i seg selv vertfall.. da burde ho stoppa den før ho raste ned 70 kg..
Jeg går ned ca 1-1,5 kg i uka.. Men de første dagene tømmes kroppen for overflødig vann.. derfor går man ned mellom 2-5 kg de første dagene..
ORIGINAL: tindra
ORIGINAL: Burger
70kg da må hu ha holdt på leeenge!! man skal kun holde på i 6 mnd, så ha 3 mnd pause, før man starter på igjen..
Jeg går på ketose kur nå.. lavkarbo.. under 20 karber i døgnet..
jeg har gått ned 7,1 kg på 2 uker..
Nei, hun gjorde ikke det.. hun gikk ned i vekt aalt for fort.. Det var derfor hun ble så syk..
det er ikke pågrunn av ketosen i seg selv vertfall.. da burde ho stoppa den før ho raste ned 70 kg..
Jeg går ned ca 1-1,5 kg i uka.. Men de første dagene tømmes kroppen for overflødig vann.. derfor går man ned mellom 2-5 kg de første dagene..
?????
ORIGINAL: Mor^til^lille^gullet
jeg gikk også på den, gikk en del ned... men er det noen andre som var plaget med høy puls? bare jeg gikk opp en bakke steg pulsen voldsomt... ble nesten litt redd jeg og sluttet[&o][:(]
helt vanlig!! Karbohydrater er kroppens energi.. når den ikke får det, må kroppen bruke "fettet den får, til å "spise" fettet på kroppen.. denne prosessen krever mer energi, enn det kroppen får.. så man blir slapp og tungpustet mens man går på kuren..