Sebrastriper
Elsker forumet
Hva spiser dere til frokost/lunsj/kvelds??
Har bestemt meg for å begynne med lavkarbo og trenger noen tips :)
Har bestemt meg for å begynne med lavkarbo og trenger noen tips :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til frokost: eggemelk eller egg og baconNnem skrev:
Evt lunsj: fiberik med smør og div pålegg
Middag: fisk, kjøtt, fugl med grønnsaker. Saus av rømme og majones
Evt kvelds/kos: kremfløte, kakao og hakket sukkerfri sjokolade
Drikker vann og grønn te.
Er en form for melk laget av egg, smør, vann og litt søtning. Finnes forskjellige oppskrifter, men den jeg følger er følgende: 20-30 g smør(jeg bruker 60-70 g for å få i meg mer fett),1-2 hele egg(noen velger bare eggeplommen), 1-2 dl kokende vann, ca 1 ss sukrin og 1 ts kakao. Mikses sammen i blender/stavmisker. Noen pleier å ha i espresso. Kan drikkes kald eller varm.Nnem skrev:
Frokost spiser jeg 2 rugsprø med kylling/kalkunpålegg, ost, smør og majones. Skulle gjerne spist omelett eller noe med egg - men blir kvalm av det...*Peonella* skrev:
Lunsj: salat, bytter ut med bacon, reker, skinke og kylling. I morgen skal jeg prøve røkelaks :)
Kvelds: spiser som regel ikke kvelds, da vi spiser middag sent! Men om jeg er sulten, blir det som regel cottage cheese
Har gått en uke på lavkarbo nå, og gleder meg til å se resultater! Lykke til ;)
for å spise lavkarbo.... fortell meg hva man MÅ holde seg unna og hva man må spise... altså jeg klarer ikke sånn helt nazi ketolyse, men tenkte å prøve lavkarbo.... trenger en push nå for er i grunn drit lei hele slankingen som ikke gir resultater!~Frøken Lykkelig~ skrev: