Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ikke gått for dette....greit nok å kutte ned på noen karbohydrater, men det er uansett bedre å spise mindre, sunnere (a'la Grete Roede) og trene mer.Jegogde2guttamine skrev:
Husk at det ikke bare er utvendig man skal bli "pen" - blodårene inni kroppen er ikke glad for alt fettet som kommer!
Lykke til :)
Men, igjen, som det har kommet frem i mange andre diskusjoner om dette temaet - lavkarbo er IKKE synonymt med å spise masse fett...Fru H skrev:
Selv om man ikke dytter nedpå med fett, så øker man jo fettmengden. Jeg kommer aldri frivillig til å spise mer fett enn ved et normalt sunt kosthold. Jeg ønsker ikke å tilføre blodårene mine fett sånn st jeg kan gi meg selv hjerteproblemer senere. Jeg ser ikke problemet med å kutte ned på de verste karbovarene, for da kutter man jo bare ned på mengden sukker. Og de fleste av oss spiser for mye sukker. Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk ikke bare kutter ned på de verste synderne, og samtidig setter igang med trening. Igjen og igjen blir det bevist at det er den beste livsstilen, og den mest holdbare.Kleo79 skrev:
Fru.Maja skrev:
Fru H skrev:
jeg er mer redd for kunstig søtning enn vanlig sukker;)Fru.Maja skrev:
Men er det å holde seg unna sukker synonymt med å dytte innpå kunstig søtning da?!
nei nei så absolutt ikke. men jeg vil tro at disse lavkarbo kakene og muffinsene som det er snakk om er fulle av kunstig søting?=) var bare det jeg mente. at jeg tror det er bedre å unne seg en muffins med sukker i ny og ne. akkurat som jeg tror det også er bedre å ta seg en brus med sukker enn å drikke fks pepsi max=)
Sjakkruta skrev:
Men, igjen, som det har kommet frem i mange andre diskusjoner om dette temaet - lavkarbo er IKKE synonymt med å spise masse fett...Fru H skrev:
Er det ikke anbefalt å øke mengden fett på lavkarbo da? Man må jo få energi fra noe, å man kan ikke kutte ut alt heller, da blir man feilernært..