Flowergirl31
Flørter med forumet
Går reklame for disse lavkarboproduktene på tv for tiden. Frister jo å prøve. Noen som har erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går reklame for disse lavkarboproduktene på tv for tiden. Frister jo å prøve. Noen som har erfaringer?
Jeg tror lavkarbo er sunt, men ikke ketolysevarianten.Tøsa! skrev:
Fru H skrev:
jeg er mer redd for kunstig søtning enn vanlig sukker;)Fru.Maja skrev:
Men er det å holde seg unna sukker synonymt med å dytte innpå kunstig søtning da?!
Fru.Maja skrev:
Fru H skrev:
jeg er mer redd for kunstig søtning enn vanlig sukker;)Fru.Maja skrev:
Men er det å holde seg unna sukker synonymt med å dytte innpå kunstig søtning da?!
nei nei så absolutt ikke. men jeg vil tro at disse lavkarbo kakene og muffinsene som det er snakk om er fulle av kunstig søting?=) var bare det jeg mente. at jeg tror det er bedre å unne seg en muffins med sukker i ny og ne. akkurat som jeg tror det også er bedre å ta seg en brus med sukker enn å drikke fks pepsi max=)
Jeg fikk gallesten, utrolig smertefulle gallestensanfall og måtte operere ut galleblæren. Anbefaler ikke lavkarbo.Sjakkruta skrev:
(Gikk dog ned 0,5 kg i uken de ukene jeg gikk på det..)
Fru H skrev:
Jeg fikk gallesten, utrolig smertefulle gallestensanfall og måtte operere ut galleblæren. Anbefaler ikke lavkarbo.Sjakkruta skrev:
(Gikk dog ned 0,5 kg i uken de ukene jeg gikk på det..)
Er det noe konkret som gjør at du vet at dette kommer av lavkarbo-kostholdet?