Lave straffer i norge!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Kom over dette på NRK og kjenner tårene presser på! Er det virkelig mulig? Sitter nesten å rister av sinne.. Mange av oss som har noen søte små nå,og min lille og verdens nydeligste gutt er litt over 2 uker, kan ikke fatte og begripe at noen kan gjøre så sinnsyke ting mot disse nydelig skapningene våre!!! Også få så liten straff??

Vedlegg

• 1414048927990.jpg
    1414048927990.jpg
    50,1 KB · Visninger: 64
Kan ikke lese sånn mer, får helt spader både i mamma og barnevernhjertet mitt! Folk får lengre straffer for å stjele tyggis på bensinstasjonen virker det som!

Er nesten så ille! Er noen andre som skulle ordna med reglene i det landet her!

Syns det er mye rart som skjer i det landet her om dagen, både i forhold til dette med strafferammer, men også dette med at de rike må betale mindre, mens fattige må betale mer. Omvendt Robin Hood.... blir helt svett...

Æ spyr!
Ikke for å være helt lavpanna selv, men folk som begår ulike overgrep på egne barn - både mødre og fedre - mener jeg bør steriliseres. De fungerer ikke i sin rolle, og bør aldri mer inneha den. Et barn kan (dessverre) ikke velge sine foreldre.

2 uker, og livet er allerede ødelagt. Sviktet av den aller nærmeste. Herregud...

Æ spyr!
Ikke for å være helt lavpanna selv, men folk som begår ulike overgrep på egne barn - både mødre og fedre - mener jeg bør steriliseres. De fungerer ikke i sin rolle, og bør aldri mer inneha den. Et barn kan (dessverre) ikke velge sine foreldre.

2 uker, og livet er allerede ødelagt. Sviktet av den aller nærmeste. Herregud...

Enig! Æ skjønne heller ikke ka det er som får en til å mishandle det vakreste dem har.. At noen ikke har selvinnsikt nok til å vite at vi bør ikke få barn! Ææææh!!!!

Helt vanvittig!!

Disse menneskene, om jeg kan kalle de det, er psykisk ustabile i huene sine! Og Mange av disse møter vi på gata, og ser lik ut som alle oss andre! Så ufattelig trist at ikke alle barna kan reddes, at vi rundt ikke ser det før det er for sent :(

Blir skikkelig irritert og veldig rørende av å lese/høre på noe sånn. Jeg bare synes slik folk bur ikke får barn i det hele tatt.

Fytti grisen.. jeg har ikke ord..

Klare ikkje lesa sånne artikla, får så vondt inni meg og blir fly forbanna på rettsvesenet i målbulandet vårt...

Jeg klarer heller ikke lese om slikt. Ufattelig tragisk!!
Og er helt enig. Straffene i Norge er altfor lave!! Fengslene er altfor fine. Nei, det er rett og slett latterlig!
En i nær familie ble drept. Overlagt drap og ingen tvil om verken skyld eller gjerningsmann. Likevel ble saken dratt gjennom ene rettsaken etter den andre. Drapsmannen fikk lang straff, og takk for det. Nå har han sittet i fengsel noen år og snart skal han ha permisjon. Hva med oss som er pårørende?? Nei, vi har ingen rettigheter..
LATTERLIGE NORGE!!!

At noen kan gjøre sånt mot et lite barn, er ufattelig! At straffen er så lav er også helt sykt :(

Orker ikke å lese saken, men er helt enig i at straffen for vold/drap er altfor lav her i landet.:(

Er vel ofte strengere straffer for økonomisk kriminalitet... :(

Sykt! Helt forferdelig at de får så liten straff og at de kan gjøre noe slikt mot en liten baby :'(

Back
Topp