Pingumamma
Flørter med forumet
Oppdaget plutselig at livmormunnen min var så lav. Burde ikke den være høyt opp nå da? Er i uke 10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mener du med lav? Er det forresten første barnet ditt?Oppdaget plutselig at livmormunnen min var så lav. Burde ikke den være høyt opp nå da? Er i uke 10.
Oppdaget plutselig at livmormunnen min var så lav. Burde ikke den være høyt opp nå da? Er i uke 10.
Jeg mente heller ikke være sur. Beklager!Min jm sa iallfall d når jeg gikk med første. I hvertfall må du ha supergod håndhygiene og om d er litt åpning i livmorstappen så ikke stikk fingeren lenger inn for d kan framprovosere sammentrekkninger.
Btw d var ikke ment som kjeft, men et obs, vær forsiktig kvalmen tar litt over innimellom og da blir kommentarene litt korte. Er aldri ment som frekke eller sure fra min side i hvertfall
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Gynekologen hadde ikke gjort det om det var farlig. Og det er ikke noe som tilsier at man ikke skal ha sex når man er gravid. Enkelte har selvfølgelig litt redsel for det pga risikosvangerskap, men for alle oss andre er det bare bra og sunt for parforholdet.Hadde aldri turt å putte fingeren oppi der. Ikke tør jeg ha sex heller. Gynokologen kjente oppi der 8+2 å det likte jeg ikke
Sent from my iPhone using BV Forum
Gynekologen/jm har hansker. Og de unngår å gjøre d. Og hender har ufattelig mye bakterier, negler med bakterier under osv. (Sprer ikke beina for en uren penis heller.) Må nesten ta avgjørelsen selv, jeg personlig hører på anbefalingene jeg har fått av jm og gyn. Vil ikke risikere noe.Gynekologen hadde ikke gjort det om det var farlig. Og det er ikke noe som tilsier at man ikke skal ha sex når man er gravid. Enkelte har selvfølgelig litt redsel for det pga risikosvangerskap, men for alle oss andre er det bare bra og sunt for parforholdet.
Gynekologen hadde ikke gjort det om det var farlig. Og det er ikke noe som tilsier at man ikke skal ha sex når man er gravid. Enkelte har selvfølgelig litt redsel for det pga risikosvangerskap, men for alle oss andre er det bare bra og sunt for parforholdet.