) ❤ ) ❤ ) Jeg finner deg på dansegulvet om ca 12- 14 dager, ok?Jepp. 1 dpo begge to :-D
Vi får satse på disko, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) ❤ ) ❤ ) Jeg finner deg på dansegulvet om ca 12- 14 dager, ok?Jepp. 1 dpo begge to :-D
Vi får satse på disko, ja
Ja, noen kan ha lite utslag leste jeg i bruksanvisninga.Jeg opplever det samme som deg!
Det jeg synes er veldig rart er at jeg får blinkende smil på cb 4 dager på rad, men ila disse dagene har jeg ingen utslag på El strimler.
Har ikke fått fast smilefjes heller..
Kan noen rett og slett ha lite utslag?
Ja, noen kan ha lite utslag leste jeg i bruksanvisninga.
Og her limer jeg inn litt info som jeg også fant på clearblue. Det står forresten også at dersom man ikke får max fertilitet i tre sykluser på rad bør en sjekke for om man i det hele tatt HAR eggløsning (oppsøke lege).
Limt inn:
"Clearblue Digital Eggløsningstest med dobbel hormonindikator fungerer annerledes enn andre eggløsningstester - den er utviklet til å påvise to hormoner, nemlig østrogen og LH.
Når testen registrerer en stigning i østrogennivået, viser den høy fertilitet (blinkende smilefjes), og den vil fortsette å vise høy fertilitet de neste dagene mens den ser etter LH-stigningen. Testen viser maksimal fertilitet når LH-stigningen er registrert (fast smilefjes)."
Dette betyr dermed at du har økning i østrogennivået ditt i alle fall, men at den ikke finner LH- toppen. Strimlene vi bruker måler nemlig LH, så dermed er det ikke så rart at de ikke slår ut på blinkende smilefjes.
"Hos enkelte kvinner kan LH-stigningen noen ganger være for lav til at testen registrerer den, eller de har en syklus uten eggløsning, og da vises ikke maksimal fertilitet. Dette er ikke uvanlig, og kan forekomme i rundt 8 % av syklusene. Hvis maksimal fertilitet ikke vises i tre sykluser på rad, anbefaler vi at du snakker med legen din om det."
Så da er det trolig et av to muligheter. Vil også tro at det går an å misse den pga at toppen er så kort! Men det stod det ikke noe om.
Godt å høre at alt er som det skal selv om! Det betrygger meg også!Hm. har lest dette selv, men har sjekket meg, og alt er som det skal.
Har rikelig med slim og regelmessig syklus. Men det skal jo legges til at jeg bare tester en gang daglig. Så kan jo være at jeg går glipp av toppen
Men takk for utfyllende svar
Den mnd jeg ble gravid brukte jeg cb digital el test men også strimler, den digitale blinket i 7 dager (aldri fast smilefjes) da var jeg tom for tester og strimmelen ble aldri positiv.... Men 7 dager senere fikk jeg positiv graviditetstest og nå er jeg 12 uker på vei Kort Lh toppHm. har lest dette selv, men har sjekket meg, og alt er som det skal.
Har rikelig med slim og regelmessig syklus. Men det skal jo legges til at jeg bare tester en gang daglig. Så kan jo være at jeg går glipp av toppen
Men takk for utfyllende svar
Den mnd jeg ble gravid brukte jeg cb digital el test men også strimler, den digitale blinket i 7 dager (aldri fast smilefjes) da var jeg tom for tester og strimmelen ble aldri positiv.... Men 7 dager senere fikk jeg positiv graviditetstest og nå er jeg 12 uker på vei Kort Lh topp
Hehe nei jeg har heller kkke prøvd 3 ganger om dagen. Kanskje det blir neste!Jeg må bare kommentete at dette var et bra innlegg for meg å lese. For jeg finner heller ikke el med tester, men jeg har ikke prøvd 3 ganger om dagen da