Lav hjertefrekvens på tul - beskjed om sannsynlig SA

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Er det noen av dere som har fått beskjed om en lav hjertefrekvens på tul og at det med høy sannsynlighet ville ende i en SA?

Hvor lang tid tok det for SAen å starte etter ultralyden?
 
Ingen erfaring med dette, men for en forferdelig beskjed å få! :( Skal du inn på noe kontroll? Håper for deg ❤
 
Ingen erfaring, men sender en god klem ❤️❤️
 
Ingen erfaring med dette, men for en forferdelig beskjed å få! :( Skal du inn på noe kontroll? Håper for deg ❤
Ja jeg har en ny kontroll på tirsdag 22.12 slik at jeg slipper å gå hele jula uten å vite. Så enten er hjertet stoppet å slå og det er en MA, eller slår det enda, men svakt og ingen utvikling (i det tilfellet vet jeg ikke hva som skjer, om det blir mer venting) ellers kan det har utviklet seg og hjertet ha blitt sterkere. Jeg håper så inderlig på den siste, men sannsynligheten er ikke på vår side :(
 
Ja jeg har en ny kontroll på tirsdag 22.12 slik at jeg slipper å gå hele jula uten å vite. Så enten er hjertet stoppet å slå og det er en MA, eller slår det enda, men svakt og ingen utvikling (i det tilfellet vet jeg ikke hva som skjer, om det blir mer venting) ellers kan det har utviklet seg og hjertet ha blitt sterkere. Jeg håper så inderlig på den siste, men sannsynligheten er ikke på vår side :(
Den ventinga er så fæl, i alle fall når du ikke har noe tro på at det skal gå bra! Vi fant tom fostersekk på tul, og måtte vente en uke for å se om det plutselig var noe som utviklet seg inni der. Visste det ikke kom til å gå, så den venteuka var tung! Sender deg en stor klem ❤
 
Ingen erfaring, men vil sende deg en diger klem!
 
Ser i andre innlegg at det endte i en MA, jeg tror vi skulle hatt i august begge to?
Er det deg husker jeg jeg krysset fingrene for deg.

Jeg hadde en litt lignende opplevelse, og skriver den ned i tilfelle noen bruker forumet til å lete etter andres erfaringer, som jeg selv gjorde da jeg mistet.

Jeg ble satt tilbake nesten to uker på TUL, legen undersøkte kun hjertelyden kjapt, og jeg tolket den som noe lav. 2,5 uker senere gikk det galt. Fikk en mistanke når jeg ble satt så langt tilbake, for jeg visste akkurat hvilket dag som var opphavet til graviditeten, det var bare en mulighet den mnd. Så i mitt tilfelle var nok både str og hjertelyd tegn på at noe ikke var som det skulle.
 
Back
Topp