Lav HCG stigning :(

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Ble ringt av legen min nå... Har en veldig lav HCG stigning fra fredag til mandag, men nivået ligger på ca 9 uker.... Hun kunne ikke si hverken det ene eller andre men sendte henvisning til haste ul så jeg skulle ringe gyn i morgen tidlig for å høre når jeg kan få komme inn :eek:

Kjenner jeg blir helt uvel..... Tenk om det ikke er noe bankende hjerte :(:(

Hvor langt er du på vei? Etter en viss uke så stiger det vel ikke like mye som i starten?

Ble ringt av legen min nå... Har en veldig lav HCG stigning fra fredag til mandag, men nivået ligger på ca 9 uker.... Hun kunne ikke si hverken det ene eller andre men sendte henvisning til haste ul så jeg skulle ringe gyn i morgen tidlig for å høre når jeg kan få komme inn :eek:

Kjenner jeg blir helt uvel..... Tenk om det ikke er noe bankende hjerte :(:(
Stor klem :Heartred
Fikk du noen verdier? Kan legen din mye om HCG? Jeg vet ihvertfall at min lege kan minimalt om hva som er normal stigning eller ikke i de forskjellige ukene. Så jeg har undersøkt på egenhånd.

Håper alt står bra til uansett :Heartred

Stor klem :Heartred
Fikk du noen verdier? Kan legen din mye om HCG? Jeg vet ihvertfall at min lege kan minimalt om hva som er normal stigning eller ikke i de forskjellige ukene. Så jeg har undersøkt på egenhånd.

Håper alt står bra til uansett :Heartred

Nei hun sa bare at nivået var på ca 9 uker og det kan stemme men det var lav stigning. Håpet jeg kan få ul denne uka... Blir gal av å vente.. legen skal ha grei peil ja..

Nei hun sa bare at nivået var på ca 9 uker og det kan stemme men det var lav stigning. Håpet jeg kan få ul denne uka... Blir gal av å vente.. legen skal ha grei peil ja..
Får håpe du får ul allerede i morgen så du slipper å måtte vente lenge i uvisshet :Heartred

Håper du får komme inn på ul fort i morgen og at alt står bra til❤️

HCG stiger jo ikke så raskt lengre. Og det er faktisk umulig i si at «nivået stemmer med 9 uker», for det er vanvittig forskjell på hva man har i hcg i hvilke uker. Ingen «korrekt verdi». Det høres kanskje ut for at legen din ikke har peiling på hcg?
Men bra du får UL da.
Veldig rart at du ikke fikk vite verdiene.
Lykke til :-)

Det kommer et punkt der HCG ikke vil stige like raskt lenger heller, helt naturlig. Pleier vel å være rundt slutten uke 10 mener jeg å huske, men det er alltid personlige forskjeller

Back
Topp