Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så utrolig lei meg nå. Legen ringte meg ang. Blodprøvene mine som er blitt tatt.
Den var på ca 130 mandag og 157 i dag. Han sa at det er altfor lite stigning.
Skal fortsette å ta prøver på mandag.
Er alt håp ute tro? [emoji45]
Jeg har ikke hatt mensen siden jeg sluttet på p-piller for 2 mnd siden. Da hadde jeg kun 1 dag med mensen. De så ikke noe på innvendig eller utvendig UL på mandag heller. Jeg tok test da jeg fikk noen symptomer og at mensen brukte så lang tid. Så veldig usikkert hvor langt jeg har kommet. [emoji45]hvor mange dpo er du?![]()
Jeg har ikke hatt mensen siden jeg sluttet på p-piller for 2 mnd siden. Da hadde jeg kun 1 dag med mensen. De så ikke noe på innvendig eller utvendig UL på mandag heller. Jeg tok test da jeg fikk noen symptomer og at mensen brukte så lang tid. Så veldig usikkert hvor langt jeg har kommet. [emoji45]
Håper så inderlig det [emoji178] ny test på mandag.hmm.. kan jo være du ikke er kommet så langt i svangerskapet da. krysser fingrene for mer stigning fremover<3
Tusen takk for ett fint svar [emoji178] prøver å kose oss, og prøver å tenke på at jeg har flere egg å gå på heldigvis. [emoji1]Jeg tipper nok legen din bare vil være sikker. Det dummeste du gjør nå er å gå rundt og føle deg dårlig. Lille-gull (som jeg kaller min lille spire) har det best når du har det bra - husk det. [emoji173]️[emoji5] det er vanskelig, og jeg tar meg i det selv, men stort sett går det bra. Du har jo også en kjempe-fordel i at du har gått igjennom svangerskap før [emoji5] lykke til på mandag. I mellomtiden: NYT [emoji173]️[emoji5]
Tusen takk [emoji178] tørr ikke håpe for mye. Vi har tatt sorgene på forskudd. Heldigvis flere egg som venter [emoji480][emoji64][emoji178]Lykke til [emoji173]