Lav hcg stigning

De mistenker graviditet utenfor livmor. Ble sendt på sykehuset å der ble jeg undersøkt grundig uten noen skikkelige resultater. Ble sendt hjem samme dagen da hcg sank fra 184 til 85, men dagen etterpå kom det sterke smerter nede i magen på høyre side så ble sendt med ambulanse tilbake til sykehuset og ligger her ennå.
Skal inn på ny undersøkelse ganske snart og håper å vite noe mer sikkert da..
Godt du får riktig hjelp. Opplevde ex.u for et år siden som ble veldig dramatisk. Så blir beroliget av å lese at du blir undersøkt grundig. Hos meg fortsatte hcg å stige inntil de opererte.

Hcg har gått ifra 85 til 91 idag, de fant ut at fostret lå i høyre eggstokk, så nå har jeg fått et cellegift stoff sprøyta inn i rompeballen som skal avslutte svangerskapet..
Ufattelig vond følelse men får bare trøste meg med at det kommer flere muligheter :Heartbigred

Ååå, gode klemmer og varme tanker til deg!!

Godt du klarer å tenke positivt [emoji175]

Må bare tenke positivt, hvis ikke så faller hele verden min sammen.. Til å gå ifra at man aldri kan bli gravid til å plutselig være det, selv utenfor livmor så er det et stort skritt ❤

Kommer alltids flere muligheter tror jeg ❤

Hcg har gått ifra 85 til 91 idag, de fant ut at fostret lå i høyre eggstokk, så nå har jeg fått et cellegift stoff sprøyta inn i rompeballen som skal avslutte svangerskapet..
Ufattelig vond følelse men får bare trøste meg med at det kommer flere muligheter :Heartbigred

Så leit, håper det går bra, som det kan gå, med deg. Sender deg en stor klem. :Heartred

Back
Topp