Lav hcg stigning

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Var hos legen i går og fikk høre at stigningen fra mandag til onsdag hadde bare vært på 45,9%. Noen som har hatt lav stigning og det likevel har gått bra med?
Skal tilbake på mandag å levere ny prøve, som jeg får svar på på onsdag. Så blir det vel UL på mandag eller onsdag, for å sjekke om det er noe der og evt. hvor det ligger.
Men som noen sier, så kanskje stigningen var likedan forrige gang også, bare at da ble det ikke målt noe. Så jeg klenger meg fast til alle håpene jeg kan.

Men den skal uansett stige normalt. Den hadde økt fra 122 til 178 på to dager, første tatt 17 dpo.

Min HCG ble tatt mandagen når jeg var 5 + 3 og var på 8800, og på fredagen (6+0) og var da på 15800. Legen mente dette var en fin stigning, men jeg skal på tidlig ultralyd nå på mandag. Så får ikke vite helt sikkert at alt er bra før da :) Men det er i vertfall bare en 55% økning på fire dager, og jeg føler meg fremdeles veldig gravid. Har heller ikkje hatt tegn på at noe er galt siden prøven ble tatt, og jeg er 8 + 1 i dag :)

Min HCG ble tatt mandagen når jeg var 5 + 3 og var på 8800, og på fredagen (6+0) og var da på 15800. Legen mente dette var en fin stigning, men jeg skal på tidlig ultralyd nå på mandag. Så får ikke vite helt sikkert at alt er bra før da :) Men det er i vertfall bare en 55% økning på fire dager, og jeg føler meg fremdeles veldig gravid. Har heller ikkje hatt tegn på at noe er galt siden prøven ble tatt, og jeg er 8 + 1 i dag :)
Om du er 8+1, blir det ikke april da? :-) jeg er 6+6 i dag og får termin 6 mai.

Slutten av april/begynnelsen av mai :) Har termin 27 april viss jeg har regnet rett, og det er tidligst mulig termin.. Men pga p-pille bruk og PCO tipper jeg at jeg blir satt tilbake og havner i mai

Åh har hørt om flere som har hatt en lav stigning som det har gått bra med. Må nesten bare krysse alt for en pen økning på mandag :) håper det går bra med deg og at du klarer slappe av og nyte helgen <3

Back
Topp