Lav hcg-stigning, spotting og bekymringer

Jeg fikk svar på hcg i blod tatt samme dag som
CB, da var den på 2629, så da er det sikkert mindre mengde hcg som skilles ut i urinen. Ellers burde jo 3+ kommet frem, leste at den skal slå ut på over 2000. Men hadde bare steget med 800 på to døgn, det er jo veldig lite. Hvordan går det med deg? <3

Jeg kan ikke nok om hcg til å egentlig uttale meg, men mener at det skal være innafor med tanke på diverse tabeller jeg har sett :) Hvordan går det med deg i dag? ❤

Joda, jeg er skikkelig nervevrak. Ingen blødning i går, men begynte å blø igjen i ettermiddag. Håper på å få en tidligere ultralyd når jeg ringer gynekologen i morgen, men tviler sterkt...

Jeg kan ikke nok om hcg til å egentlig uttale meg, men mener at det skal være innafor med tanke på diverse tabeller jeg har sett :) Hvordan går det med deg i dag? ❤

Joda, jeg er skikkelig nervevrak. Ingen blødning i går, men begynte å blø igjen i ettermiddag. Håper på å få en tidligere ultralyd når jeg ringer gynekologen i morgen, men tviler sterkt...
Håper, håper, håper det er uskyldig blødning og ikke at noe er galt! Føler skikkelig med deg, og krysser fingrene for at de tar deg inn før så du kan få svar. Hvor langt er du på vei nå? Her er det mye det samme, men bestemte meg for å bare leve i troen om at dette skal gå bra og vente til ul på klinikken. Fastlegen ville ha meg inn til ny hcg-måling i morgen, men vet ikke om jeg orker fordi hvert svar føles som et nederlag. Men, hvis jeg dobler på 96 timer og prøven i morgen er over 5200 så kan jeg jo faktisk innfinne meg med at jeg produserer hcg jevnt, men tregt.

Back
Topp