Lav hcg.. fortvilet og usikker

Så leit å høre at det gikk feil vei :( Ingenting er verre når ting går feil vei :( Lykke til med forsøk til høsten! :)

Lav hcg trenger ikke bety at det går feil vei. Da jeg ble gravid med gutten min hadde jeg lav hcg, ikke dobblet den seg innen 48t heller. Husker jeg var kjempe redd for at det skulle være exu igjen, eller sa på gang :( Men nå har jeg en aktiv liten gutt på 16mnd :)

Fikk da beskjed fra legene på KK at det ikke var unormalt at hcgen ikke dobblet seg før det var gått 3døgn..

Så leit å høre :(

Trist å høre! Det er fryktelig vondt når det går galt! Klem!

Huff, så leit... :( Og dere som hadde klart det på egenhånd... Sender deg en klem og gode tanker<3

Kjempeleit dette:-( Føler så med dere. Ta godt vare på hverandre, og prøv å slappe av godt og nyte ferie så godt det lar seg gjøre.

Takk alle sammen, det varmer. Er bare så utrolig vondt, etter alle disse år som prøvere og null graviditet, så er det så ufattelig trist å skulle miste nok en gang. Sorry for sytingen. Om noen dager føler jeg meg nok bedre, og ser fram til ferie om ikke så lenge. Det skal bli bra!

Takk alle sammen, det varmer. Er bare så utrolig vondt, etter alle disse år som prøvere og null graviditet, så er det så ufattelig trist å skulle miste nok en gang. Sorry for sytingen. Om noen dager føler jeg meg nok bedre, og ser fram til ferie om ikke så lenge. Det skal bli bra!
Det är lov och vara allt det du vill vara nu :) få det ut. Vet du när du ska igång med försök ?

Det är lov och vara allt det du vill vara nu :) få det ut. Vet du när du ska igång med försök ?
Forhåpentlig får jeg komme igang med frys i august, vet ikke helt. Det må jo også times med klinikkens sommerstengt, de åpner jo ikke før 10 august. Skal ringe å høre med de. Progynovaen er jo allerede i hus ... :-)

Forhåpentlig får jeg komme igang med frys i august, vet ikke helt. Det må jo også times med klinikkens sommerstengt, de åpner jo ikke før 10 august. Skal ringe å høre med de. Progynovaen er jo allerede i hus ... :-)
Okej så bra :) synd att dom ska ha ferie , dom borde dela upp den :p

Back
Topp