Lav foster puls ??

Tia**

Glad i forumet
Hii, hadde gledet meg sånn til å bli med på oslotreff i dag, men pga laaaaang ventetid hos jordmor kom jeg alderig så langt... var kjempe dumt !!!!!!
Men nå har jeg enda et spørsmål jeg da, hehe....
Ser på papirene mine fra i dag at nurket hadde 131 i puls, mye lavere en det han har hatt før. .Han har ligget på 150 pluss hele veien...
Noen som vet hva normal fosterpuls er ???
 
Ettersom ikke jordmor nevnte noe om det regner jeg med at alt er bra, han hadde jo festet seg og alt ... men dere vet.. førstegangs har så mange spørsmål[:'(][:'(]
 
Er jo ikke unormalt lav... Kanskje han sov?
 
Når vi var på sykehuset og lå til observasjon (trodde at babyen kom for tidlig i uke 32) gikk pulsen fra 115 og opp til 160, og ned igjen. Jeg ble selvfølgelig bekymret, og da kunne jordmor fortelle at de små hadde ganske dårlig kondis, så hver gang babyen beveget seg skøyt pulsen i været- og det at pulsen var helt nede i 115 var heller ingenting å bekymre seg for. [:)]
 
Så lenge den ligge mellom 120-160 så e den helt fin[:)]
 
ja kansje han sov[:)][:)] har også hørt at de får lavere puls da, kansje ikke så rart han er sliten etter all sparkingen i natt[;)][;)] hehe
 
min bebis varierte mellom 130 og 160 i puls når jordmor sjekket på sist kontroll. var visst et sunnhetstegn at pulsen gikk litt opp og ned.
 
ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

min bebis varierte mellom 130 og 160 i puls når jordmor sjekket på sist kontroll. var visst et sunnhetstegn at pulsen gikk litt opp og ned.


Ja, når me va på sjukehuset så gikk den fra 120-170 på kort tid, det e når de e aktive.
Kjempe morro og hørra på at hu styrte på der inni[:D]
 
Back
Topp