• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

lav blodprosent

tuppen1

Andre møte med forumet
for noen dager siden hadde jeg flere besvimelser, dro på legevakten. fikk vita at blodprosenten kun var på 8. er fremdeles veldig svimmel. går nå på høydose jerninntak, c-vit, calsium, folsyre ++++++++.
Er det flere her som har hatt dette probl?

Jepp.. Fikk vite i går at Jernlagrene mine (måles ved blodprøve som sendes inn til analyse) var  på 6.. Skal ligge mellom 15 og 200 og et jernlager på 6 regnes som TOMT!!

Jeg målte ikke blodprosenten min, men hadde jeg målt den så hadde den antagelig vært VELDIG lav den også!

Så jeg føler veldig med deg, og skjønner veldig godt hvordan du har det. Er helt forferdelig. Nå er det høye doser med Duroferon og c-vitaminer som inntaes her [:)] Og jeg spiser brokkolig, leverpostei og brunost for å være på den sikre siden.

Eneste tipset jeg har til deg, er at man ofte får veldig hard mage når man tar jerntabletter... Så vær flink å drikke mye, spis havregrøt... Og som ekstra sikkerhet har jeg Lactulose som jeg tar 10 ml av morgen og kveld. Håper på ikke bli forstoppet, det orker jeg ikke på toppen av denne DRITTFORMEN!

Hold deg i ro og ikke press deg selv for mye [:)] God bedring!

Back
Topp