Laurdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva skjedde? Jeg skulle jo sove lenge i dag...
Sitter med kaffe og frokost sammen med Lillebror nå...
JEg ble nok litt stresset siden vi skal på hytta i dag til i morgen. Mannen og jeg hadde snakket litt forbi hverandre, så jeg trodde det ikke ble noe av. Men det ble det :p Så jeg måtte omstille meg og helgeplanene litt. Vakse klær/ bleier..!
Nydelig høstsol nå på morgenkvisten, men bare 7 grader!
Så jeg tror vi må pakke masse ulltøy! Kan ikke Lillebror ha bursdag snart slik at han får seg en tykk Nøstebarnpysj? :p
Og jeg vil så gjerne ha en ull/silke nattkjole selv :D
Hva skal dere i helgen?

hadde et håp jeg og om at minsten ville sove litt lengre men neida våkna litt over halv 6. i dag blir det bytur på oss for skal hente en pakke og så blir det vel og spise lunsj i byn og kose oss :) Ha en fin tur på hytta da :)

hadde et håp jeg og om at minsten ville sove litt lengre men neida våkna litt over halv 6. i dag blir det bytur på oss for skal hente en pakke og så blir det vel og spise lunsj i byn og kose oss :) Ha en fin tur på hytta da :)
Koselig med bytur da, selvom det hadde vært å foretrekke at dere fikk sovet litt lenger :D

God morgen!
Her våkna vesla 06, og mannen la henne i senga hos oss. Hun dubba der en times tid, men nå er det full fres her. Mens jeg har vært borte har hun lært å klappe og å sette seg opp!!:D
I dag må vi til byen for å kjøpe skrivepult og et skikkelig headset. Jeg må også bestille pensumbøker og låne ei bok på biblioteket som vi skal ha lest til tirsdagens forelesning.:) Ellers blir det masse kos og klesvask.;)

God morgen!
Her våkna vesla 06, og mannen la henne i senga hos oss. Hun dubba der en times tid, men nå er det full fres her. Mens jeg har vært borte har hun lært å klappe og å sette seg opp!!:D
I dag må vi til byen for å kjøpe skrivepult og et skikkelig headset. Jeg må også bestille pensumbøker og låne ei bok på biblioteket som vi skal ha lest til tirsdagens forelesning.:) Ellers blir det masse kos og klesvask.;)
Tippper det var herlig å komme hjem :D :D Kos dere masse!
Så flink hun er da!!

Koselig med bytur da, selvom det hadde vært å foretrekke at dere fikk sovet litt lenger :D

ja er det, godt og komme seg ut litt når man har vært hjemme i flere dager :) Skulle ønske det gikk an å stille inn ungene noen ganger hehe ;)

ja er det, godt og komme seg ut litt når man har vært hjemme i flere dager :) Skulle ønske det gikk an å stille inn ungene noen ganger hehe ;)
Hehe ja, det hadde vært kjekt :D

God morgen :)

Kos dere masse på hyttetur Fru H;)
Sikkert herlig å komme hjem til den flinke jenta si, Lilla-87 :D

Vi er nesten ferdig med frokosten ;)
Liana vekte meg rundt 5:30, men hun selv sovna igjen til kl 6.. jeg la hun i seng litt før kl 19 igår for hun var så trøtt, men samboer mener jeg ikke burde gjøre det, for da våkner hun så tidlig sier han.. haha.. hun har jo våkna 6 nesten hele uka, og sa har jeg lagt hun kl 20:P og jeg tvinger hun ikke til å være våken sånn at hun blir overtrøtt, bare for at hun KANSJE sover litt lenger!

Idag må vi en tur til byen å kjøpe gave til en jente som emira skal i bursdag til imårra, ellers er jeg alene med jentene, for samboer måtte jobbe ;)

Ha en finfin lørdag:D

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
God tur på hyttetur, fru H :) deilig å komme bort litt!
Jeg har fått sove lenge idag.. Likevel har jeg likevekt i hodet som vanlig :( må få bestilt meg en legetime og en time hos optikere, å se om det kan hjelpe :) har ikke brukt briller før, men merker at jeg sitter å lyser på dataskjermen på jobben..

Idag skal ungene til Mimmi på formiddagen, men jeg og sambo får æren av å male vårt nye stakittgjerde! Hurra. Heldigvis strålende sol og varmt, så blir i allefall kombinert med litt soling :D

Liana vekte meg rundt 5:30, men hun selv sovna igjen til kl 6.. jeg la hun i seng litt før kl 19 igår for hun var så trøtt, men samboer mener jeg ikke burde gjøre det, for da våkner hun så tidlig sier han.. haha.. hun har jo våkna 6 nesten hele uka, og sa har jeg lagt hun kl 20:P og jeg tvinger hun ikke til å være våken sånn at hun blir overtrøtt, bare for at hun KANSJE sover litt lenger!

Idag må vi en tur til byen å kjøpe gave til en jente som emira skal i bursdag til imårra, ellers er jeg alene med jentene, for samboer måtte jobbe ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Elise sover lenger om hun blir lagt tidligere.. Nå som hun går i barnehagen legger hun seg litt over 18:00! Hu er så sliten, stakkars. Men da sov hun til 06 :) legger hun seg 19 står hun opp 05 :o

God dag:)
Her skal det ordnes til bursdagsfest idag:D ...eller, hos mamma da hvor selskapet skal være:p
Hermine fikk åpne gaven fra morfar og mor i morges og fikk babydukke med flaske. VELDIG populært!!! :D
1377330261759.jpg1377330271237.jpg

Nå skal vi først på Extra Leker sammen med søs for hun ville la Hermine velge sin egen gave :p:cool:

*Surfer mobilt*

God morgen!
Jeg har fått sove lenge idag.. Likevel har jeg likevekt i hodet som vanlig :( må få bestilt meg en legetime og en time hos optikere, å se om det kan hjelpe :) har ikke brukt briller før, men merker at jeg sitter å lyser på dataskjermen på jobben..

Idag skal ungene til Mimmi på formiddagen, men jeg og sambo får æren av å male vårt nye stakittgjerde! Hurra. Heldigvis strålende sol og varmt, så blir i allefall kombinert med litt soling :D

Uff så kjedelig å ikke føle seg helt bra selvom man har sovet:( min samboer slet mye med hodepine og vondt i øynene før han oppsøkte optiker.. han har kjempe bra syn, men fikk briller til å se på skjerm med, som har noe refleks greier som ikke slipper gjennom lysbølger..og det har hjulpet masse!

Kos dere med maling i sola :D hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Elise sover lenger om hun blir lagt tidligere.. Nå som hun går i barnehagen legger hun seg litt over 18:00! Hu er så sliten, stakkars. Men da sov hun til 06 :) legger hun seg 19 står hun opp 05 :o

Ja det er merkelig det der med barn og søvn.. hehe.. snuppa pleier å sove til 6-7 om morgen, og det tror jeg er uansett..så kan like godt legge seg før 8 nå som hun er i barnehagen:) best at jeg styrer dette litt mer enn pappan, for jeg kjenner nok hun best på dette med soving;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff så kjedelig å ikke føle seg helt bra selvom man har sovet:( min samboer slet mye med hodepine og vondt i øynene før han oppsøkte optiker.. han har kjempe bra syn, men fikk briller til å se på skjerm med, som har noe refleks greier som ikke slipper gjennom lysbølger..og det har hjulpet masse!

Kos dere med maling i sola :D hehe

★Sender fra pipe-gjøken★
Det var gode nyheter! Ringer optiker på mandag! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Herlige skrivefeil i min første post! Jeg har like vondt i hodet. Ikke likevekt. Og jeg myser på dataskjermen, ikke lyser. Haha

Herlige skrivefeil i min første post! Jeg har like vondt i hodet. Ikke likevekt. Og jeg myser på dataskjermen, ikke lyser. Haha

Hahaha ikke alltid like lett :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hva skjedde? Jeg skulle jo sove lenge i dag...
Sitter med kaffe og frokost sammen med Lillebror nå...
JEg ble nok litt stresset siden vi skal på hytta i dag til i morgen. Mannen og jeg hadde snakket litt forbi hverandre, så jeg trodde det ikke ble noe av. Men det ble det :p Så jeg måtte omstille meg og helgeplanene litt. Vakse klær/ bleier..!
Nydelig høstsol nå på morgenkvisten, men bare 7 grader!
Så jeg tror vi må pakke masse ulltøy! Kan ikke Lillebror ha bursdag snart slik at han får seg en tykk Nøstebarnpysj? :p
Og jeg vil så gjerne ha en ull/silke nattkjole selv :D
Hva skal dere i helgen?

Så koselig med en tur på hytta:) Og så godt og ha storebror T hjemme igjen:DJa, det er veldig kaldt i lufta her på morran også. Brrr, begynner og bli høst. Nå er det 19.5 grad i skyggen, så blir varmt utover dagen:)
Håper dere får en flott tur på hytta med masse familiekos på menyen:D<3

God dag:)
Her skal det ordnes til bursdagsfest idag:D ...eller, hos mamma da hvor selskapet skal være:p
Hermine fikk åpne gaven fra morfar og mor i morges og fikk babydukke med flaske. VELDIG populært!!! :D
Vis vedlegget 27612Vis vedlegget 27613

Nå skal vi først på Extra Leker sammen med søs for hun ville la Hermine velge sin egen gave :p:cool:

*Surfer mobilt*

Ntååå, så på den nydelige Hermine som koser seg med dukken sin<3 Så flink hu er som h\gir dukken flaske:D Og må jo smake litt selv også!?:p I love it:D Så gøy med den aller første bursdagsfeiringen:D :cool05 :dance011 :dance008 :hug007 :gen014 :happy093 :smiley-bounce015 :love7 Måtte dere få en fin dag med masse kaker, pakker og familie:D

God morgen!

Deilig med litt ungefri så man får gjort det man skal i fred og ro;) Hørtes ikke noe godt ut med hodevondt, kom deg til opptikeren;):) Og have fun med og malinga av stakittgjerdet;):p Digger og male, jeg:D

Liana vekte meg rundt 5:30, men hun selv sovna igjen til kl 6.. jeg la hun i seng litt før kl 19 igår for hun var så trøtt, men samboer mener jeg ikke burde gjøre det, for da våkner hun så tidlig sier han.. haha.. hun har jo våkna 6 nesten hele uka, og sa har jeg lagt hun kl 20:p og jeg tvinger hun ikke til å være våken sånn at hun blir overtrøtt, bare for at hun KANSJE sover litt lenger!

★Sender fra pipe-gjøken★

Flere som våkner tidlig, ja:O alltid like gøy det;):p :coffee KAFFE redder dagen min, for ikke og si vår:D;) hihihi.. Her så hjelper det ikke og holde de opp lenger på kvelden, blir heller overtrøtte og sover mindre! Koselig med en liten tur til byen og handle gave til barnebursdag:D Ha en fiiin lørdag du også, søta<3

Back
Topp