Laurdag

Sooooolyyyyy[8D]Jeg måtte bare...[:-][8D]Satt og spekulerte vilt om jeg sku poste det eller ikke..så for meg angry cilemor på trappa her snart[X(][:-][:D]

uten at noen skal true med å stappe noe opp i rumpa på noen [8D][:-]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Sooooolyyyyy[8D]Jeg måtte bare...[:-][8D]Satt og spekulerte vilt om jeg sku poste det eller ikke..så for meg angry cilemor på trappa her snart[X(][:-][:D]

du vet jo at jeg er så ufattelig lat og orker ikke å løfte rævva opp fra sofaen for så å gå til bilen, kjøre opp til deg for så å kjefte... så vi får la det gå for denne gang[;)]

Latskapen lenge leve!

den lever i beste velgående her...[8|]

ORIGINAL: Cile_mor

ORIGINAL: * Lene *

Back from hytta! [:)] Jeg har også bestilt manneluktlys. Vet du når de kommer, Pameeeeela min?

grøøøøøøss sier jeg bare[:'(]
jaggu godt at smaken er som baken.... delt i to[;)]

Pammis: send et par prøve-telys til Huldra, så har du sikkert fått deg en ny kunde i manneluktlys-verden[;)]

Grøss??? [&o] De lukter jo ikke sånn svett gammelkaill, da, vøtt! De lukter manneparfyme! Mmmmm... Eller SEXVANN, som Andreas kaller det. [8D]

ORIGINAL: Pijah

Hahahaha, mannen min, som blir 37 om et par måneder, er nesten egentlig litt fornærma på dere nå, for at dere kaller menn "rundt 40" for gamle! Han føler seg truffet! *lermegihjel*

Hoho, her får du litt  til mannfolket ditt! 37 er perfekt modningsgrad!

ORIGINAL: Julita

What happened you guys?! Ingen rumpestapping og folk som unnskyldar seg med omtrent før motparten har fått tid til å svare! Vi har blitt ein gjeng med oversympatiske husmoremner sidan sist! [:o]

ORIGINAL: Cile_mor

Huldra: jeg tror du på et eller annet vis har begynt å prege meg med alt dette "kjekke-middelaldrende-menn" snakket ditt... For da jeg var i byen for noen dager siden, så tok jeg meg i å se laaaangt etter en knakende kjekk mann som var rundt 40[8|][8D][;)] Spurte til og med ei venninne om hun noen ganger så kjekke menn i 40+ kategorien[:D]
*snapoutoffit* sier jeg bare, for jeg har jo en mann (som forøvrig er 3 mnd yngre enn meg[8D])

Mwohahaha, ohyes, come on over to the dark side Kjekke menn i 40+ er jo dei aller kjekkaste!
Which reminds me..i dag såg eg min ultimate 40+ mann male. I undertøyet!!!  (+ sleeeeev..!)

(no har Huldra lyst å utbordere i diverse slibrige ordelag, men Huldra skal legge band for seg til fordel for sine medsøstres mentale helse)

Bare utbrodere ivei du Huldra vår.Kan ikke gå å holde på sånt over lang tid.Farlig for helsa det[:-][;)]

Og så kom jeg på et manneben til som kan være Huldramatriale.Min kiropraktor nemligVet ikke om han har passert førti men dog.Nordlending og greier.Han jeg klarte å møte opp i bare tråsa og bhn til første gang jeg sku til behandling[8|][X(][8D]Ikke visste jeg at vi sku ha på oss something comfy som ja..en joggedress????[:'(][:D]

Bare utbrodere ivei du Huldra vår.Kan ikke gå å holde på sånt over lang tid.Farlig for helsa det[:-][;)]

Og så kom jeg på et manneben til som kan være Huldramatriale.Min kiropraktor nemligVet ikke om han har passert førti men dog.Nordlending og greier.Han jeg klarte å møte opp i bare tråsa og bhn til første gang jeg sku til behandling[8|][X(][8D]Ikke visste jeg at vi sku ha på oss something comfy som ja..en joggedress????[:'(][:D]

Hohoho, huskar du fortalte om den episoden ja. Kanskje det var underbesvistheiten din som fant på at det kunne vere lurt å troppe opp hos mr. Handsom Kiro i undikken? 

ORIGINAL: Hulder

What happened you guys?! Ingen rumpestapping og folk som unnskyldar seg med omtrent før motparten har fått tid til å svare! Vi har blitt ein gjeng med oversympatiske husmoremner sidan sist! [:o]

sukker og nikker konstaterende til Huldris sin observasjon [:o]. Jeg ER en pusekatt [:o]

Hohoho, huskar du fortalte om den episoden ja. Kanskje det var underbesvistheiten din som fant på at det kunne vere lurt å troppe opp hos mr. Handsom Kiro i undikken? 

Denne hendinga har gått meg hus forbi, Pammis. Så det gjer ikkje noko om du vil fortelje den på nytt *blafrar med augefransane*

Denne hendinga har gått meg hus forbi, Pammis. Så det gjer ikkje noko om du vil fortelje den på nytt *blafrar med augefransane*

Ja, fortell den på nytt!!! *dobbeltblaffring*

sukker og nikker konstaterende til Huldris sin observasjon [:o]. Jeg ER en pusekatt [:o]

Kanskje du bør vurdere å endre nick til PuzeJulita..sånn, for å ikkje vill-lede nokon [8|] Misforståingar er rota til all rompestapping...[X(]

det var da volsomt til rompestapping-prat da jenter....[8|][;)]

Jeg kan forresten også høre Kiorpraktor historien til Pammis en gang til - kjekt å ha noe å le av syns jeg[8D]
*blafremedøyenvippene*

[8D][8|] Skal vurdere det...må si jeg skjemmes litt enda men jeg har så mange sånne tabber på boks så en kan jeg kanskje utlevere etterhvert[:-][8D]

Back
Topp