pamelahjørdis83
Gift med forumet
Sooooolyyyyy[8D]Jeg måtte bare...[:-][8D]Satt og spekulerte vilt om jeg sku poste det eller ikke..så for meg angry cilemor på trappa her snart[X(][:-][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pamelahjørdis83
Sooooolyyyyy[8D]Jeg måtte bare...[:-][8D]Satt og spekulerte vilt om jeg sku poste det eller ikke..så for meg angry cilemor på trappa her snart[X(][:-][:D]
ORIGINAL: Cile_mor
ORIGINAL: * Lene *
Back from hytta! [:)] Jeg har også bestilt manneluktlys. Vet du når de kommer, Pameeeeela min?
grøøøøøøss sier jeg bare[:'(]
jaggu godt at smaken er som baken.... delt i to[;)]
Pammis: send et par prøve-telys til Huldra, så har du sikkert fått deg en ny kunde i manneluktlys-verden[;)]
ORIGINAL: Pijah
Hahahaha, mannen min, som blir 37 om et par måneder, er nesten egentlig litt fornærma på dere nå, for at dere kaller menn "rundt 40" for gamle! Han føler seg truffet! *lermegihjel*
ORIGINAL: Julita
uten at noen skal true med å stappe noe opp i rumpa på noen [8D][:-]
ORIGINAL: Cile_mor
Huldra: jeg tror du på et eller annet vis har begynt å prege meg med alt dette "kjekke-middelaldrende-menn" snakket ditt... For da jeg var i byen for noen dager siden, så tok jeg meg i å se laaaangt etter en knakende kjekk mann som var rundt 40[8|][8D][;)] Spurte til og med ei venninne om hun noen ganger så kjekke menn i 40+ kategorien[:D]
*snapoutoffit* sier jeg bare, for jeg har jo en mann (som forøvrig er 3 mnd yngre enn meg[8D])
Bare utbrodere ivei du Huldra vår.Kan ikke gå å holde på sånt over lang tid.Farlig for helsa det[:-][;)]
Og så kom jeg på et manneben til som kan være Huldramatriale.Min kiropraktor nemligVet ikke om han har passert førti men dog.Nordlending og greier.Han jeg klarte å møte opp i bare tråsa og bhn til første gang jeg sku til behandling[8|][X(][8D]Ikke visste jeg at vi sku ha på oss something comfy som ja..en joggedress????[:'(][:D]
ORIGINAL: Hulder
What happened you guys?! Ingen rumpestapping og folk som unnskyldar seg med omtrent før motparten har fått tid til å svare! Vi har blitt ein gjeng med oversympatiske husmoremner sidan sist! [:o]
Bare utbrodere ivei du Huldra vår.Kan ikke gå å holde på sånt over lang tid.Farlig for helsa det[:-][;)]
Og så kom jeg på et manneben til som kan være Huldramatriale.Min kiropraktor nemligVet ikke om han har passert førti men dog.Nordlending og greier.Han jeg klarte å møte opp i bare tråsa og bhn til første gang jeg sku til behandling[8|][X(][8D]Ikke visste jeg at vi sku ha på oss something comfy som ja..en joggedress????[:'(][:D]
Hohoho, huskar du fortalte om den episoden ja. Kanskje det var underbesvistheiten din som fant på at det kunne vere lurt å troppe opp hos mr. Handsom Kiro i undikken?
Hohoho, huskar du fortalte om den episoden ja. Kanskje det var underbesvistheiten din som fant på at det kunne vere lurt å troppe opp hos mr. Handsom Kiro i undikken?
Denne hendinga har gått meg hus forbi, Pammis. Så det gjer ikkje noko om du vil fortelje den på nytt *blafrar med augefransane*
What happened you guys?! Ingen rumpestapping og folk som unnskyldar seg med omtrent før motparten har fått tid til å svare! Vi har blitt ein gjeng med oversympatiske husmoremner sidan sist! [:o]
sukker og nikker konstaterende til Huldris sin observasjon [:o]. Jeg ER en pusekatt [:o]