Laurdag

Julita

Forumet er livet
og allerede 14. august . Jeg er t-r-ø-t-t. Vi sto opp halv 8, men jeg har sovet så elendig idag at jeg er helt gåen [>:]. Først sovna jeg sent, og så har storesnuppa lagt seg sånn til at hver gang hun peiver med armene går det ilinger gjennom hele kroppen. Kjennes ut som jeg får støt, så jeg forstår ikke hva det er hun treffer såvidt over skambeinet. I tillegg til auuen, fører også peivinga med seg mye do"løping", siden blæra ligger i samme område. Damsit, håper hun flytter på seg snart [8|]. K har countdown til første skoledag på torsdag. Det har vi hatt de siste månedene, så deilig nå når det begynner å nærme seg ett siffer. Tenkte også vi skulle få feira litt bursdag i løpet av uka, men vi får se hva vi får tid til. Får besøk ut i uka, så greit å ikke legge alt for mange planer kanskje.

Kanskje det er symfysen ho er borti? Det ligg jo i det området, og der jo ein vanlig plass å plagast når det gjeld bekkenet...korleis gjekk det med den ekstra UL-sjekken du hadde lyst å ta forresten? Fått ein second opinion? [:)] Og kortid får vi sjå SUPERrugar-magen?  Utlever please!

*

Idag har vert litt stress, la meg ikkje før kl. 01.30 (as usual, drive på med ALT MULIG no om kveldane) [>:] [8|] Johan var oppe rundt 08.00, han fekk sjå litt på Den Fantastiske Mikkel Rev (GENIAL film forresten, best på orginalspråket då) mens eg slumra litt til klokka var rundt 09. Då var det opp og hopp, og avgarde på ærendsrunde. Kjøpte bl.a. store plastkassar som eg skal ha leikane til Johan i, trenge litt system på det leikerommet hans. Og eg eeeelskar jo sortering og rydding, så dette burde bli bra (kva trur dåke eg har brukt kveldane/nettene mine til?) [8D] OMG, det er lørdagskveld og eg skal fordjupe meg i den syke ryddemanien min [8|] [8D]

Kjøpte også inn mat for resten av veka, hadde laga den heeeftige lista (takk til KL for inspo) [;)] Skal prøve å bli litt flinkare med økonomien, synst eg aldri har peng. Og det stemmer egentlig dårlig med mitt opprinnelige månedsbudsjett, der eg liksom skal sitte igjen med 5000..såe, prøver å få praksis litt nærmare teorien [;)] Har tenkt 4000 kr i mat i mnd., og endte opp med 1200 no. Ikkje verst for første gang synst eg!

Ikveld er det pizzalaging, rydding og rundstykkebaking som står på planen [:)] Og kanskje eit glas vin, opna ei flaske igår og føler meg obligated to finish it before it goes bad [;)]

Ah, budsjett er no kjedelige greier men det er også høyst nødvendig i disse dager[:)]Lykke til videre med den Huldra[:)]

Ylva får visst tenner hun[8|]Skikkelig urolig inatt og for andre natt på rad tisser hun gjennom så pampers:YOURE OUT![&:]
Men som sagt er hun urolig ,og når hun har sovet urolig inatt så har hun brukt dagen idag på å sutre og være trøttfis.Så nå var det godt å få lagt henne[8D]
Trym er en jævel til å gå på potta og tisse, men kun når det blir en overraskelse etterpå[X(]Får håpe han syns det er greit å gå på potta av egen vilje snart.Er lei av å ha to bleieunger[&:][:D]

Idag har vi bare vært hjemme og kost oss.Tenkte meg en tur på storåsfeltival på Orkanger med søstra mi og co men jeg kjente at jeg trengte å bare slappe av idag.

Ikveld er gubbeluren på festus, så jeg har leid meg skikkelig jentefilm og har kjøpt litt snop også.Har et tønnelys som lukter mann som jeg skal tenne ikveld [8D]Sa fra til sambo på forhånd så han ikke kommer hjem full og jævlig inatt og lurer på hvem kjerringa har hatt besøk av[:-][;)]Jeje...jeg går å tripper av spenning på dine vegne jeg Julita.Håper jo at tuppene holder seg inne så lenge som mulig men skjønner jo at det kan bli snart også.Og vi må jo få se maaagen[:D]
Fin lørdag jenter[;)]

Julita: jeg har spurt pent før, men da ble det ignorert... så jeg spør enda penere nå *blafre-med-vippene*: kan vi få se tvillingmagen???

Huldra: flinkis som har planlagt innkjøpene dine[:)] Jeg tenker at jeg skal gjøre det hver uke, men ender opp med sånn handle-hver- dag greie[8|] Hvis du har sånn ryddemani så er du forresten hjertlig velkommen hit for å hjelpe meg å organisere og systematisere i heimen min...

Pammis: har du sånn manneluktlys?? issssj det er jo ikke noe god lukt (hvis det er det som PartyLite har da[8D])... Godt du advarte gubben før han dro på fest da, så han ikke river opp alle skapdørene å leter etter Mr Lovalva[;)]

*

her har vi feira bursdagen til Martin i ettermiddag. Han storkosa seg som festens midtpunkt, selv om han var grådig på klemmene sine (stakkars oldemora hans tror han ikke liker henne fordi hun er gammel og har rynker...). Fine gaver fikk han også, alt fra biler til veldig praktiske barnehageklær[:)]
Jeg laget pizza og ostekake, som faktisk ikke var så ille om jeg skal si det selv...[8D]
Nå ligger gubben langflat å spiller PS3 og jeg spiser snop og surfer på nettet. Egentlig så har vi slutta med lørdagsgodiset, men siden det ble igjen så mye etter bursdagen så tenkte jeg det var best at noe ble spist opp før det går ut på dato[8D].

Hahaha, og så veet dere hva han gubben min sa da jeg advarte han mot mannelukt???[:-]Ja det må da bare være koslig det vetu.Må dele litt på godene[:o][8D] Så hvis en cute hansom lonely man tilfeldigvis slentrer forbi så kan jeg jo da bare slippe han inn jeg[:D][:D]hahaha...døøøør!

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Hahaha, og så veet dere hva han gubben min sa da jeg advarte han mot mannelukt???[:-]Ja det må da bare være koslig det vetu.Må dele litt på godene[:o][8D] Så hvis en cute hansom lonely man tilfeldigvis slentrer forbi så kan jeg jo da bare slippe han inn jeg[:D][:D]hahaha...døøøør!

jasså, han tok den tonen... du får si at det kom innom en schnazen mann som ville dele godene med gubben din....
Men seriøst så det er godt å være i et forhold hvor man skal spøke om sånne ting[:)] Har det sånn vi også[:)]

Kan være, Huldris -kan være. Har aldri blitt boksa i symfysen før, så vet ikke om symptomene mine passer i offer-for-symfyse-boksing. Nå er det heldigvis ikke uutholdelig så lenge jeg holder meg unna visse posisjoner. Får se hva natta bringer.

Magebilde kommer
Jeg har rett og slett bare surra bort kabelen til kameraet. Men skal sette V på saken i morgen - må også finne laderen til videokameraet før bursdag og babyer .
I kveld er jeg også all alone. Litt deilig egentlig . Total kontroll over fjernkontrollen og ikke noe spennende som skjer, noe som muliggjør tidlig kveld i dag. Vel - sjansen er kanskje liiiitt større hvertfall -muligens.

Kva er dette eg høyrer om eit mannelukt-lys..virkar som dette er noko eg må tak i  

Dele på godene you say Pammis, interessan tanke *evilmasterplansmile*

Rull inn klørne Huldra...the boy is MINE[8D]
MEN, jeg har et snasent manneben som du kan slå kloa i Huldra.
Jeg og Cile snakket om tannleger igår på fjasebokchaten og kom på at min dentist må være blink i midten til deg.Skulle hatt bilde av han for han er kjekk altså.Midten av førtiåra, veltrent og morsom.Må jo bare være the right guy for you

ORIGINAL: Hulder

Kva er dette eg høyrer om eit mannelukt-lys..virkar som dette er noko eg må tak i  

Dele på godene you say Pammis, interessan tanke *evilmasterplansmile*

Rull inn klørne Huldra...the boy is MINE[8D]
MEN, jeg har et snasent manneben som du kan slå kloa i Huldra.
Jeg og Cile snakket om tannleger igår på fjasebokchaten og kom på at min dentist må være blink i midten til deg.Skulle hatt bilde av han for han er kjekk altså.Midten av førtiåra, veltrent og morsom.Må jo bare være the right guy for you

Gimme!

Skulle hatt bilde av han vett...må ta et snikbilde med mobilen neste gang jeg er der inne.Ser ikke noooe mistenkelig ut det vel???[8|][8D]

Huldra: jeg tror du på et eller annet vis har begynt å prege meg med alt dette "kjekke-middelaldrende-menn" snakket ditt... For da jeg var i byen for noen dager siden, så tok jeg meg i å se laaaangt etter en knakende kjekk mann som var rundt 40[8|][8D][;)] Spurte til og med ei venninne om hun noen ganger så kjekke menn i 40+ kategorien[:D]
*snapoutoffit* sier jeg bare, for jeg har jo en mann (som forøvrig er 3 mnd yngre enn meg[8D])

Menne du cile...en 40 åring er jo ikke sååå langt unna deg sånn aldersmessig sett da så hadde ikke vært helt tosken hvis det hadde vært aktuelt[8D][:-][;)][:)]

Hahahaha, mannen min, som blir 37 om et par måneder, er nesten egentlig litt fornærma på dere nå, for at dere kaller menn "rundt 40" for gamle! Han føler seg truffet! *lermegihjel*

[8D]

Back from hytta! [:)] Jeg har også bestilt manneluktlys. Vet du når de kommer, Pameeeeela min?

To uker tenker jeg..kanskje tidligere.DE LUKTER DRITGODT![:D]

Menne du cile...en 40 åring er jo ikke sååå langt unna deg sånn aldersmessig sett da så hadde ikke vært helt tosken hvis det hadde vært aktuelt[8D][:-][;)][:)]

er du frekk Pammis???[8D] jeg er laaaaaaaangt ifra 40 altså... faktisk så er jeg nærmere 30 enn 40 så det så[8|][;)]

ORIGINAL: * Lene *

Back from hytta! [:)] Jeg har også bestilt manneluktlys. Vet du når de kommer, Pameeeeela min?

grøøøøøøss sier jeg bare[:'(]
jaggu godt at smaken er som baken.... delt i to[;)]

Pammis: send et par prøve-telys til Huldra, så har du sikkert fått deg en ny kunde i manneluktlys-verden[;)]

Back
Topp