Laurdag 29.juli

*AlleGodeTingErTre*

Glad i forumet
God morgen jenter[:)] Eller god formiddag, hehe[:D] Idag har eg visst sove leeenge...den vetle i magen var så aktiv i natt at eg sovna ikkje før i fire tida...!!! De skal gjere idag??? Her av meg er det sol...så når sambuaren min kjem att frå jobb no kl eit så skal me på badastranda å berre kose oss!!![:D] 

Ha ein fin dag alle sammen[:D]

hørtes deilig ut å bade. blir nok ikke noe bading på meg i dag, sambo er på jobb til i kveld han. har bare en bil, så det er litt vanskelig å komme seg til de plassene i nærheten aleine. kos deg!

Heisann!
Ja her har det blitt lite soving i natt. Bekkenet mitt holdt på å knekke meg helt, og jeg fant aldri
en god stilling å sove i. I tillegg har lille-"terroristen" vært meget aktiv i hele går kveld og natt.
Også var det den evige do-gåingen da. La meg kl. ett i natt, og sovnet vell ikke før rundt halv tre.
Da klokken var blitt ni, var det bare å stå opp....
Har vært på en liten shoppingtur i nabobyen nå, og er akkurat kommet tilbake.
Her ganske så sliten nå. Varmen tar knekken på meg. Det er nå 32 grader og en enormt høy
luftfuktighet..... Ellers skal vi ( mann, jeg og ungene) en tur nedover mot Pisa i ettermiddag.
Er en babyutstyrsbutikk jeg så gjerne vil besøke der. Skal da se på endel småting, og håper jeg
finner noen søte klær der. I kveld skal vi sløve forran TVn å kose oss, når ungene er i seng.

Vil bare ønske dere alle sammen en riktig fin lørdag!!!

Slår ikke meg! Var ikke våken før kj 13.30 jeg.. [:D] Sto opp en time seinere.. [:D]
Har vert MANGE ganger på do i natt, og har vert så støl i magen, så har vert mye våken innimellom da..
Har ingen konkrete planer i dag, skal bare slappe av, og lage pizza i kveld.. Kanskje se en film eller noe.. [:D]

Back
Topp