Latterlig

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Lege min sendte inn papirer på tidlig UL på sykehuset, fordi jeg kun har en eggleder.
Ringte de når for å høre når jeg hadde fått time og det var 24 oktober..!!!
Altså jeg er da 8 uker på vei, og sist måtte jeg operere min eggleder ut når jeg var 7 uker...
Haaallo, han fikk se papirene på at det var veeeldig kritisk i syvende uke sist..
Begynte å gråte på telefonen når jeg snakket med henne( huff de her hormonene), og hun skulle sjekke litt rundt
og se om det kunne fikses... alt jeg vil er bare å se at den er innenfor, så får resten gå sin normale gang. :(

Min sutretråd :sad010:sad010:sad010

Lege min sendte inn papirer på tidlig UL på sykehuset, fordi jeg kun har en eggleder.
Ringte de når for å høre når jeg hadde fått time og det var 24 oktober..!!!
Altså jeg er da 8 uker på vei, og sist måtte jeg operere min eggleder ut når jeg var 7 uker...
Haaallo, han fikk se papirene på at det var veeeldig kritisk i syvende uke sist..
Begynte å gråte på telefonen når jeg snakket med henne( huff de her hormonene), og hun skulle sjekke litt rundt
og se om det kunne fikses... alt jeg vil er bare å se at den er innenfor, så får resten gå sin normale gang. :(

Min sutretråd :sad010:sad010:sad010
aaw en liten oppmuntringsklem sendes din vei<3 håper sykehuset får gitt deg en time litt tidligere:) på den lyse siden er dte samme dag som jeg skal til tidlig UL og da er jeg 9 uker:) Vi kan være ulbuddies<3

hehe skulle så gjerne :) men da kan det være for sent og jeg en eggleder mindre igjen... :( og da blir man aldri me rgravide :(
Ikke det at jeg trur at den er utenfor, eller at det er noen større sjanser osv... men jeg liker ikke den sjansen..liker ikke å satse på den siste arvedelen min... :(

Men takker for klemmen <3 den hjalp meg faktisk <3

hehe skulle så gjerne :) men da kan det være for sent og jeg en eggleder mindre igjen... :( og da blir man aldri me rgravide :(
Ikke det at jeg trur at den er utenfor, eller at det er noen større sjanser osv... men jeg liker ikke den sjansen..liker ikke å satse på den siste arvedelen min... :(

Men takker for klemmen <3 den hjalp meg faktisk <3
Da krysser vi fingerne for at de ringer opp om en time og sier du kan komme inn allerede neste uke:D

åååh. krysser fingrer og tær for at du får time fort!! å at alt ser bra ut på timen også :)

kjenner jeg koker i hodet nu!!!!!!!!!!! de ringte tilbake og sa at :
har snakket litt rundt og de kan ikke se noe tidligere enn da når du har fått timen... (i uke 8)
hva fan,seff kan de se noe tidligere... jeg var jo sist i uke 5 å så at den var innenfor!!!!!! seff var det i Danmark, der alt er mye bedre enn Norge.... åååå ble lei mæ nu :(

kjenner jeg koker i hodet nu!!!!!!!!!!! de ringte tilbake og sa at :
har snakket litt rundt og de kan ikke se noe tidligere enn da når du har fått timen... (i uke 8)
hva fan,seff kan de se noe tidligere... jeg var jo sist i uke 5 å så at den var innenfor!!!!!! seff var det i Danmark, der alt er mye bedre enn Norge.... åååå ble lei mæ nu :(
prøv igjen i morgen da er det sikkert noen andre på jobb som er litt mer samarbeidsvillige<3

Back
Topp