Latterlig straff... *link*

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg kom akkurat over denne på sida til lokalavisa..

Helt latterlig dom for å gjøre noe sånt med sin egen datter....

http://www.vol.no/nyheter/article330386.ece

???????????[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] fy faen!!! helt utrolig! men de som svindler staten og sånn kan lett få 5 år!! hvor faen er det blitt av rettferdigheten??

Jeg synes det er helt SYKY! Og fatter ikke hvordan det går an å få en så lav straff når han tidligere var straffedømt for utukt med mindreårig...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg synes det er helt SYKY! Og fatter ikke hvordan det går an å få en så lav straff når han tidligere var straffedømt for utukt med mindreårig...

uff ja! sykt er mildt sagt! jeg kjenner jeg blir eitrandes forbanna!! forbanna rettsystem kan brenne i helvette!!

Fy faen, jeg blir såååå provosert. [:@][:@][:@]
En klapp på skulderen og 5 måneders fengsel liksom, hurra for norge.[>:]

Sånne folk skulle man skjært pikken av, et hull og tisse med er alt sånne folk trenger [:@][:@][:@]

fy faen å bare  20.000 kroner i oppreisning. Er bare en månedslønn det [>:]

ORIGINAL: *julilykke*

ORIGINAL: Kattekvinnen

uff ja! sykt er mildt sagt! jeg kjenner jeg blir eitrandes forbanna!! forbanna rettsystem kan brenne i helvette!!
ja, dette gjør det jo EKSTRA ille!!!!! [&o][&o]

5mnder og 20 000??? hva fan er det for noe da??? BULL SHIT!

WHAT??! Æsj, nå blei jeg kvalm!!

Skulle fått 30 år uten kuk i fengsel å rævpult av noen hvær jævla dag! [:@] Blir så sinna når jeg hører sånn! Helt sykt!!!!!!! Kjenner jeg koker![:@] 

Han som tok live av søskenbarne mett vart dømt t 16 år, nåkkå som æg syns e aaaaltfor live. I dommen sa dommeren at d va ren henrettelse av en hjelpesløs 15 åring.. 16 år i norsk fengsel e ingenting. D e jo itj 16 år engang, for et fengselsår e kun 9 mnd..

Nokas-raneran fikk MY verre straff. Å bedriv du økonomisk svindel, så dømmes du my strenger enn den faren i saken her vart dømt. D e rett å slett latterli, å skape NULL rettssikkerhet i landet! [:@]

ORIGINAL: Beckymams

Han som tok live av søskenbarne mett vart dømt t 16 år, nåkkå som æg syns e aaaaltfor live. I dommen sa dommeren at d va ren henrettelse av en hjelpesløs 15 åring.. 16 år i norsk fengsel e ingenting. D e jo itj 16 år engang, for et fengselsår e kun 9 mnd..

Nokas-raneran fikk MY verre straff. Å bedriv du økonomisk svindel, så dømmes du my strenger enn den faren i saken her vart dømt. D e rett å slett latterli, å skape NULL rettssikkerhet i landet! [:@]

Jeg klarer ikke å sette ord på det egentlig. Skulle da virkelig tro at en persons liv og helse er mer verdt enn penger og dokumenter!

Barn har ikke rettssikkerhet i det heletatt i dette landet. Her er det penger som betyr noe, ikke noe annet.[:@][:'(][:'(]

Helt patetisk.. HUN ble misbrukt i 4 ÅR og må gå i terapi.. Hans "straff" er bare en brøkdel [:(]

Back
Topp