Latter!

Mali har ledd en gang.. hehe..
Men vettsj om det va skikklig :-) og ho er jo eldre en Daniel, så håper ikkje det er unormalt.

venter fortsatt i åndeløs spenning på første babylatter[:)][:)]

mye store glis å kroer seg ofte av glede

Tobias har ledd flere ganger, og det er en stund siden han lo for første gang. Alle barn er jo forskjellig så jeg tror ikke det er unormalt.

Det er ikke unormalt at det tar tid, Jeg var vist 5-6 mnd'er før jeg lo. Sina ler litt hver dag. Hun er ekstremt kilen[;)]

Nadine har ledd en gang. Er nok sikkert ikke unormalt. Husk alle bebiser utvikler seg i sitt eget tempo! [:D]

Her lo ho for første gong når ho var 7 veker [:)] ... syns da var tidleg ... men ikkje til å ta feil av ... [:D]

Huske ikkje kortid storesøstro lo første gongen ... [8|]

Noen få ganger har han gjort det,men ikke sånn ordentlig latter..I dag var det litt mer latter,men fremdeles ikke helt ordentlig[8D]

Nora lo ordentlig for første gang på lørdag [:D]
Daniel er jo yngre, så han nok snart han og! [:)]

ORIGINAL: Jeanette T

noe er trege andre ikje:) Emma er treg på alt hu:p
hu e veldig rolig av seg, snakker litt me meg, men tar ikje heilt av liksom. men smiler mye da:) eller til meg, ikje så mye til andre... vil påstå å sei at jenta mi er veldig rolig å sjenert av seg eg. litt lik mammaen sin:)

Helt likt her, har ei lita forsiktig jente her også :D

Ella lo skikkelig første gang når hun var 7uker - jeg var så heldig og fikk filmet det på mobilen [:D][:D]

William har nettopp ledd for første gang, til pappa'n! Men ikke til meg [&o][8D]

Odin lo første gang i går, som jeg er SIKKER på at var latter. Har hatt sånne gledeshyl lenge, men så hærlig når den hikstende latteren endelig kom! Og det som utløste det var skremming[:D] han elsker å bli skremt! (Ikke på en skummel måte da[;)]) Fikk også fanga det på mobilen[:)]

Ingen latter her i gården enda. Noen sånne "innpust" som sikkert kommer til å bli latter en dag. Men, mener søsteren var 4-5 måneder før hun begynte å le... Mannen min mner det er ingenting å le av her hjemme[:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ingen latter her i gården enda. Noen sånne "innpust" som sikkert kommer til å bli latter en dag. Men, mener søsteren var 4-5 måneder før hun begynte å le... Mannen min mner det er ingenting å le av her hjemme[:D]

Hehe [;)]

Back
Topp